Fenixjuh schreef:
Ohw, wat zijn ze lief en snoezig
En ik zie geen kap? Ventje weer opgeknapt?
Edit: Ik geniet altijd van alle foto's en verhalen hier, topic wordt alleen zo vervuild als ik overal op reageer..
Doranto schreef:
Dat zat ik me net af te vragen, maar jij was me voor
Lief he? Het gaat idd wat beter maar voor het grote deel van de dag blijft de kap op. Met spelen en lopen gaat hij af en als ik medelijden heb ook even en zodra hij wil soppen gaat hij weer op
vandaag een heerlijke dag in Soest gehad en zoooo leuk dat we Qadir en Lizz en hun baasjes tegen kwamen in de duinen. dan is het wereldje toch best klein. En Rica vond het ook leuk!!
Hey Jacqueline, wat leuk dat je foto's van de kanjers had gemaakt!!! Leuk ook om jullie in levende lijve te ontmoeten ;-) Er Rica ik blijf verliefd op die ogen!!
Ik had helaas geen toestel mee, maar de kids maakten het goed door met hun telefoon foto;s te nemen.... een van hun maakte deze foto
Jij had ook een mooie camera mee zag ik even snel nog meer mooie foto's gemaakt ?
joel schreef:
Hey Jacqueline, wat leuk dat je foto's van de kanjers had gemaakt!!! Leuk ook om jullie in levende lijve te ontmoeten ;-) Er Rica ik blijf verliefd op die ogen!!
Ik had helaas geen toestel mee, maar de kids maakten het goed door met hun telefoon foto;s te nemen.... een van hun maakte deze foto
Jij had ook een mooie camera mee zag ik even snel nog meer mooie foto's gemaakt ?
jaa super leuk! Ik had veel foto's gemaakt die dag. Dit zijn er er een paar die ik er wel uit vond springen...
Moet nog steeds vreselijk lachen..ik zat heerlijk aan een High Tea in de Euromast met zus en mams voor moederdag..toen ik deze foto ge-appt kreeg....ML had zich verheugd op een heerlijk dag zon/tuin...No Way...even wat te drinken halen..en je wordt nog uitgelachen ook..Bij ons liggen de honden nooit op de banken of zo maar Boy is nog steeds lichtelijk baldadig na "loopse Jane"...Hij voelt zich kennelijk nog mega macho...