flodder en dwarrel schreef:![]()
Grijze snuiten
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Grijze snuiten
Bizar toch, dat opa MuppieWuppie helemaal niet grijs wordt!
Lekker ding. 
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Onze oude dame Issy, beide foto's zijn ruim 2 weken terug genomen.
Ze is ruim 13 1/2 (11 september is ze jarig) en dat voor een griekse 3 poot (al op 3 poten sinds ze ong 6 maanden was)

Ze is ruim 13 1/2 (11 september is ze jarig) en dat voor een griekse 3 poot (al op 3 poten sinds ze ong 6 maanden was)

wat een heerlijke grijze snuiten........... hier wel 11 jaar, maar geen grijs haartje............ is een beetje moeilijk bij een witte hond 
Laddy zal wel grijs worden tzt verwacht ik.............. hij heeft een donkere snuit, maar die is nog maar 2,5 jaar dus dat duurt hopelijk nog een heleboel jaar....... ik kan ze zelfs bij mezelf niet vinden

Laddy zal wel grijs worden tzt verwacht ik.............. hij heeft een donkere snuit, maar die is nog maar 2,5 jaar dus dat duurt hopelijk nog een heleboel jaar....... ik kan ze zelfs bij mezelf niet vinden
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Heerlijk al die grijze snuiten

Flodder is +/- 16
Marjan heeft de foto vorig jaar gemaakt, ze is nu nog wat grijzer
Flodder is +/- 16
Marjan heeft de foto vorig jaar gemaakt, ze is nu nog wat grijzer
wow, is Flodder al zo oud
Dat geef je ze toch niet, ze ziet er echt goed uit op die foto

Na de zomer ga ik ook weer een keer naar Marjan, de foto's uit mijn onderschrift zijn in september 2 jaar oud. Daar is Laddy nog niet eens 1 jaar.......... Nu wordt hij in november al weer 3 (wat vliegt de tijd toch, zo heb je een hummeltje van 4,5 mnd en zo is hij hier al weer ruim 2 jaar) En Rakker is al weer 11, wil toch graag weer een paar recente foto's van de jongens.
Na de zomer ga ik ook weer een keer naar Marjan, de foto's uit mijn onderschrift zijn in september 2 jaar oud. Daar is Laddy nog niet eens 1 jaar.......... Nu wordt hij in november al weer 3 (wat vliegt de tijd toch, zo heb je een hummeltje van 4,5 mnd en zo is hij hier al weer ruim 2 jaar) En Rakker is al weer 11, wil toch graag weer een paar recente foto's van de jongens.
ik blijf ze geweldig vinden, net als die van Rakker met de ijsbeer 8)-Saskia- schreef:Ach... Wodje en de leeuw! Cool. 8)

Hier ook een mooie wijze grijze snuit, ooit was ze tricolor......
-
Lil
Zijn bij Wodka de wimpers ook al grijs/wit?
Ik vond het zo bijzonder toen bij Boris twee jaar geleden opeens zijn alles wit was. Hij had zwart omlijnde ogen, zwarte wimpers etc. En opeens alles wit inclusief zijn wimpers. Echt aandoenlijk.
Ik vond het zo bijzonder toen bij Boris twee jaar geleden opeens zijn alles wit was. Hij had zwart omlijnde ogen, zwarte wimpers etc. En opeens alles wit inclusief zijn wimpers. Echt aandoenlijk.
Hmmm, geen idee eigenlijk. Ik zal haar straks eens diep in de ogen kijken.Lil schreef: Zijn bij Wodka de wimpers ook al grijs/wit?
Ojee dan moeten haar oogjes zeker open voor?