carnibest

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:carnibest

~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

In het boek van Martin Gaus,nog beter omgaan met je hond,bij tips een heel stukje over poep eten.1 advies is de hond eenmaal in de week een eierkoek te geven en een maand vol houden het helpt wel moet wel eierkoek zijn hoor!
senna
1-ster
1-ster

Bericht door senna »

Helaas, heb ik al geprobeerd. Helpt bij Senna niet, net zo min als ananas, veendrenkstof en biergist.

Vandaar dat ik dit wil proberen omdat ik hier veel positieve reacties over gehoord heb.

Mar toch, heel erg bedankt voor de tip. Misschien dat hier iemand anders wel iets aan heeft.
Lupa

Bericht door Lupa »

als het niet een aangeleert gedrag is vers vlees helpt, dat is bij mijn honden het geval!
ik gaf vroeger brokken en 2 van mijn honden vraten poep kattenpoep en hondenpoep, had ook alles geprobeer, eirekoek,ananas, straffen belonen, noem het maar op!!
Sinds ik vlees geef is dat voorbij, ja ze snuffelen er aan maar je ziet ze denken"he bah!"
senna
1-ster
1-ster

Bericht door senna »

Ik heb hoop, ik heb hoop en ik blijf hoop houden.

Aangeleerd gedrag denk ik niet dat het is, want toen we haar kregen heeft ze het zeker 3 maanden daarna niet gedaan. Het is in één keer begonnen en als het aangeleerd is denk ik dat ze het altijd had moeten doen. Of heb ik het nou helemaal mis? ???

Groetjes

Mirjam en een poot van Senna
Lupa

Bericht door Lupa »

met aangeleerd bedoel ik ook dat de hond nu zichzelf heeft aangeleerd om het te doen, gewoon omdat het leuk is of omdat het lekker is :o :o
dus kijk maar hoe het gaat maar ik denk dat je het gedrag ook moet doorbreken, en goeie voer helpt mee.
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Heb destijds ook eierkoek geprobeerd, hielp geen fluit. Het enige wat heeft geholpen was versvlees! Vrijwel vanaf dag 1 dat ze vlees kregen was het poep
eten afgelopen!
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

[quote="Ine"]

En ja, er zijn meerdere mensen uit Limburg hier op het forum, alleen weet ik de namen niet allemaal! Maar iemand in de buurt van Maastricht, maar ook uit de omgeving van Venray! Het is redelijk verdeeld dus! ;)
[/quote]En dan nog iemand uit Herkenbosch, Midden-Limburg bijvoorbeeld! ;D ;D ;D Zul je de naam ook wel van vergeten zijn! ;D ;D ;D
Ink

Bericht door Ink »

Er was eens .....
En nu gaan jullie natuurlijk denken dat er een sprookje komt. Maar dat is niet zo. Of misschien toch wel.
Er was eens een geleerde (we noemen hem voor het gemak even PB) die zei *Je hebt een voedingsprobleem of een gedragsprobleem.*
En precies zo is het. Als het het een niet is is het het ander. Simpel.
Paul_Barte
5-sterren
5-sterren

Bericht door Paul_Barte »

Geen idee waar je het over hebt ;D

Wil trouwens wel ff vermelden dat die 2 monsters er formidabel uitzien (wat je met autopolish allemaal niet kunt doen) en ik eigenlijk bij God niet weet wie nu Sam en wie nu Moos is....al schat ik dat de rechtse Sam is...(50% kans natuurlijk LOL).
Ink

Bericht door Ink »

Paul_Barte schreef: Geen idee waar je het over hebt ;D
Yeah right ;).
Wil trouwens wel ff vermelden dat die 2 monsters er formidabel uitzien (wat je met autopolish allemaal niet kunt doen) en ik eigenlijk bij God niet weet wie nu Sam en wie nu Moos is....al schat ik dat de rechtse Sam is...(50% kans natuurlijk LOL).
Het is cockpitspray van de Hallford of weet ik hoe die tent heet. En het is maar 50% fout. Links is Sam en rechts is Moos :D.
Paul_Barte
5-sterren
5-sterren

Bericht door Paul_Barte »

GROOTS!!!!!
Helen
5-sterren
5-sterren

Bericht door Helen »

[quote="Nelly"]
Heb destijds ook eierkoek geprobeerd, hielp geen fluit. Het enige wat heeft geholpen was versvlees! Vrijwel vanaf dag 1 dat ze vlees kregen was het poep
eten afgelopen!
[/quote]

Hier was juist het omgekeerde het geval. Vanaf dag 1 dat ik vers ben gaan voeren, is ze poep gaan eten....

groetjes Helen
jeanne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door jeanne »

[quote="Nelly"]
[quote="Ine"]

En ja, er zijn meerdere mensen uit Limburg hier op het forum, alleen weet ik de namen niet allemaal! Maar iemand in de buurt van Maastricht, maar ook uit de omgeving van Venray! Het is redelijk verdeeld dus! ;)
[/quote]En dan nog iemand uit Herkenbosch, Midden-Limburg bijvoorbeeld! ;D ;D ;D Zul je de naam ook wel van vergeten zijn! ;D ;D ;D
[/quote]
en mijn naam ben je natuurlijk ook vergeten, hihi. ;)
Ik kom uit Bergen, kwartiertje van Venray vandaan.
senna
1-ster
1-ster

Bericht door senna »

[quote="Ine"]

Herkenbosch, Midden-Limburg Bergen, kwartiertje van Venray vandaan.
[/quote]

En ik kom uit Hulsberg (zuid-limburg).
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Ach ja, Ien wil stoppen met roken, het zij haar vergeven :D Toch?

Plaats reactie