ChantalKrijn schreef: Je bent gek!! Ok, als jij zo lang onderweg bent mag ik niet zeuren
Als er niks tussen komt kom ik 8) Waar is nog behoefte aan qua voer?
hemelvaartswandeling rozendaalsveld
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hemelvaartswandeling rozendaalsveld
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ga honden tellen als ik de auto weer in ga, dat je het alvast weetKim_S schreef: Okee okee, neem ik een kleine tas mee waar alleen Yara in past
Ik ben 2 uur onderweg. Makkie 8)
Ik neem wel een pluche look-alike meeChantalKrijn schreef: Ik ga honden tellen als ik de auto weer in ga, dat je het alvast weet![]()
- janninneee
- 5-sterren

- Contacteer:
Wel een die loopt! Anders gelooft ze je niet!Kim_S schreef: Ik neem wel een pluche look-alike mee![]()
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Je hebt ze nog niet in het echt gezien he.. Ze zijn veel te beweeglijk om verward te worden met pluche 
Tjekjanninneee schreef: Wel een die loopt! Anders gelooft ze je niet!
Nou nog 1 vinden mèt neus
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Dan neem je Tyke toch, die is ook leuk hoor 
- janninneee
- 5-sterren

- Contacteer:
Beetje uitrekken en extra vulling! Merkt ze niks vanKim_S schreef: Tjek
Nou nog 1 vinden mèt neus![]()
Jammer Kaela !!
Maar heel logisch, life is all about priorities
Saskia, je waterblazer mag wel met mij mee, maar je weet waar ik woon, ik weet niet of dat te ver is logistiek voor jou ??
Saskia, je waterblazer mag wel met mij mee, maar je weet waar ik woon, ik weet niet of dat te ver is logistiek voor jou ??
Oh, dat is heel lief! Enige optie dan is het ding vanavond bij je komen afgeven, ik weet niet of dat gaat lukken. Ik pb je later vandaag even, goed?Nynke schreef: Saskia, je waterblazer mag wel met mij mee, maar je weet waar ik woon, ik weet niet of dat te ver is logistiek voor jou ??
Ook jij dank voor het meedenken!
aaah dat vind ik echt heel jammer, maar begrijp het. tot de barfbq dan maarKaela schreef: Ik heb ook lang getwijfeld, maar heb toch besloten niet te komen. Ik moet zoveel km's maken de komende twee weken. Wat ik helemaal niet erg vind, maar de tank moet wel gevuld en het houdt helaas een keer op.
Ik wens jullie allemaal heel erg veel plezier en ik hoop op foto's!
Is goed!!-Saskia- schreef: Oh, dat is heel lief! Enige optie dan is het ding vanavond bij je komen afgeven, ik weet niet of dat gaat lukken. Ik pb je later vandaag even, goed?
Ook jij dank voor het meedenken!
Ik ook! Volgende keer ben ik er hopelijk weer bij!signmodel schreef: aaah dat vind ik echt heel jammer, maar begrijp het. tot de barfbq dan maar
-
Buran en Co
- 5-sterren

Ow leuk, het is alweer bijna zover! En het weer lijkt beter te worden dan bijvoorbeeld gisteren. Met 25 graden wil je echt niet op het Rozendaalse veld lopen!!! Ik neem de Chineesjes mee maar Buran ook. Met deze temperatuur kan dat wel en de ervaring leert dat tempo laag is. Dus dat kan hij nog prima aan! En dat mensen er 6 uur rijden voor over hebben vind ik heeeeel bijzonder!! Maar nou was het de afgelopen jaren ook altijd wel bijzonder gezellig 
Ik ga uit wandelen en neem mee
- water voor de honden
- huisgemaakte havermout repen met hazelnoot en chocolade

- water voor de honden
- huisgemaakte havermout repen met hazelnoot en chocolade