ondanks alle ellende
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: ondanks alle ellende
Ik lees dit ook nu pas, wat een ellende allemaal joh.
voor jou.
Ik heb de topics doorgelezen. Kom verder nooit daar aangezien ik niet met lijntjes meedoe. Denk je goed te doen word je er door iemand ingeluisd.
Ik hoop dat het toch nog met een redelijke sisser af gaat lopen, heel veel sterkte,......
Ik denk dat het lijntjes verhaal nu een heel ander gevoel gaat geven.
Ik hoop dat het toch nog met een redelijke sisser af gaat lopen, heel veel sterkte,......
Ik denk dat het lijntjes verhaal nu een heel ander gevoel gaat geven.
Heb het ook even gelezen... Jeetje wat een toestand zeg! Sterkte met wat komen gaat, ik hoop voor jou niet al te veel. 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
oeps.. 
Jeetje, das erg.. Maar in feite heb je niet aan de straat verkocht, het was al gekocht/besteld.. Je nam het alleen mee toch? Dat is toch hetzelfde als ik voor een bejaarde buurvrouw iets mee uit de supermarkt zou nemen en zij mij mijn geld terug zou geven?
Hoop echt dat er geen problemen van komen, sterkte!!
Jeetje, das erg.. Maar in feite heb je niet aan de straat verkocht, het was al gekocht/besteld.. Je nam het alleen mee toch? Dat is toch hetzelfde als ik voor een bejaarde buurvrouw iets mee uit de supermarkt zou nemen en zij mij mijn geld terug zou geven?
Hoop echt dat er geen problemen van komen, sterkte!!
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Tjesus, wat een nachtmerrie...hopelijk loopt het met een sisser af. Heel veel sterkte, Lidia!!
-
renate1985
- 5-sterren

Jee wat een ellende 
Heel veel sterkte! Hopelijk loopt het zonder teveel nadelige gevolgen af.
Mochten we iets voor je kunnen betekenen laat het dan weten! Desnoods via pb.
Heel veel sterkte! Hopelijk loopt het zonder teveel nadelige gevolgen af.
Mochten we iets voor je kunnen betekenen laat het dan weten! Desnoods via pb.
JEMIG!!!
Heel veel sterkte, en vooral: pak rust.
Denk aan je lijf, vraag juridisch advies en laat iemand alles duidelijk voor je op papier zetten.
Heel veel sterkte, en vooral: pak rust.
Denk aan je lijf, vraag juridisch advies en laat iemand alles duidelijk voor je op papier zetten.
heb nooit kunnen meedoen met een lijntje van jou, maar dit vind ik wel heel erg erg voor je. Ik duim dat het met een sisser afloopt.

-
sella
Pff, ik had het ook niet eerder gelezen. Sterkte Lida, met al het gedoe en ik hoop dat het met een sisser afloopt.
De aanklacht klinkt me wat vreemd in de oren, ga juridische hulp zoeken, ook al klinkt dat ontbetaalbaar, de boete is niet normaal meer en zeker niet op te brengen.
De aanklacht klinkt me wat vreemd in de oren, ga juridische hulp zoeken, ook al klinkt dat ontbetaalbaar, de boete is niet normaal meer en zeker niet op te brengen.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Djeeeeeez, Lida, ik lees het ook nu pas.
Afschuwelijk, wat er gebeurd is.
Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt? Dit zou er al inhakken bij een gezond iemand, laat staan bij jou.
Ik kan je helaas niet helpen met juridisch advies, maar duim dat het met een sisser af gaat lopen, en wens je heel veel sterkte.
Afschuwelijk, wat er gebeurd is.
Ik kan je helaas niet helpen met juridisch advies, maar duim dat het met een sisser af gaat lopen, en wens je heel veel sterkte.
ik denk dat er in eerste instantie door 'stillen' is geobserveerd. En die hebben dan gezien dat ik (en anderen) kilo's vlees vanuit de bus van Lida overhandigt krijgen en in onze auto leggen. Om vervolgens contant geld aan Lida te geven. Ik vrees dat dat juridisch toch gezien wordt als 'verkoop op straat' ofwel venten.Fenixjuh schreef: Jeetje, das erg.. Maar in feite heb je niet aan de straat verkocht, het was al gekocht/besteld.. Je nam het alleen mee toch? Dat is toch hetzelfde als ik voor een bejaarde buurvrouw iets mee uit de supermarkt zou nemen en zij mij mijn geld terug zou geven?
Maar, voor venten heb je in Delft geen vergunning nodig, je hoeft het alleen te melden. Dus, als de boete is voor 'venten zonder vergunning' dan zou bezwaar maken wel eens nuttig kunnen zijn.
- luka en kira
- 5-sterren

Jemig Lida, wat vind ik dit afschuwelijk voor je?! 
Veel sterkte
Veel sterkte
- Jura&Mahru
- 4-sterren

- Contacteer:
Hopen dat de rest ook mee gaat vallen voor je...
Heb net je topics doorgelezen en daar al gereageerd, nogmaals sterkte met deze ellende! 
- Joyce1985
- 5-sterren

Wat een nachtmerrie moet het voor je (geweest) zijn!
Ik hoop dat het uiteindelijk mee zal vallen.