Heb je een receptje van de bietensalade?Lizzy schreef: Gisteren hadden we rauwe witlofsalade, vandaag bietjes-salade met bio feta (van de Ap, die is lekker zeg!) met gekookte aardappeltjes en een vega sjuutje.
Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik heb een (gedeelte van) een Patak-potje gebruiktkoekje schreef: Ja, heb je daar een recept van? Ik ben uitgekeken op de potten van pataks.
En het een beetje getweakt want ik vond het ook maar zozo
De vindaloocurrypasta van pataks is wel te eten, met extra knoflook en genoeg blikken tomaat. Het nadeel is dat ze die niet in de supermarkt verkopen. Ik moet ervoor naar de toko, de stenen winkel of online. Ik heb hem alleen nog maar met rundersucade gemaakt, want ik kan hier niet aan geit komen.
Vera heeft een voorkeur voor de grote potten saus en dat is het toch niet. Het blijft een omhooggevallen soort chicken tonight.
Vera heeft een voorkeur voor de grote potten saus en dat is het toch niet. Het blijft een omhooggevallen soort chicken tonight.
Oh, qua bietjes gooi ik maar wat door elkaar hoor! Gisteren ui, augurk, appel, walnoten en feta. Balsamico en olijfolie. Vandaag uiensoep met stokbrood en lekkere dingen als brie
Ik heb nog 1 pot milde curry staan en 1 pot kormasaus. Voor als ik geen inspiratie en/of zin heb.koekje schreef: De vindaloocurrypasta van pataks is wel te eten, met extra knoflook en genoeg blikken tomaat. Het nadeel is dat ze die niet in de supermarkt verkopen. Ik moet ervoor naar de toko, de stenen winkel of online. Ik heb hem alleen nog maar met rundersucade gemaakt, want ik kan hier niet aan geit komen.
Maar ik heb het boek 'De eenvoudige Indiase keuken' van Madhur Jaffrey en ik ga daar wel eens een curryreceppie uit proberen. Eerst even langs de toko
En dan evt. currypasta maken en invriezen.
Vanavond risotto met spinazie en pijnboompitjes, met gebakken zalm.
Zelfgeknutselde pizza ala mijnheer KD, de beste pizzabakkert van de regio. 
Spirellipasta met kruidenroomsaus en geroosterde pitjes, champignons, spekjes, courgette. Kind vond het erg lekker.
Hier stond pilaf op het menu *jammie*
Heeerlijke lasagne die al bijna klaar was toen ik thuis was. Kon bijna zo aanschuiven, is een keer weer wat anders. 
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

Wij hadden spinazie met aardappel en een gekookt eitje hmm
Slaai en een grillburger. Ik reken het tot "koken". 8)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Hutspot met draadjesvlees.
las ik daar, toko, plien, cootjeveertop- pien - schreef: Ik heb nog 1 pot milde curry staan en 1 pot kormasaus. Voor als ik geen inspiratie en/of zin heb.
Maar ik heb het boek 'De eenvoudige Indiase keuken' van Madhur Jaffrey en ik ga daar wel eens een curryreceppie uit proberen. Eerst even langs de toko
En dan evt. currypasta maken en invriezen.
Vanavond risotto met spinazie en pijnboompitjes, met gebakken zalm.
trots op sas,-Saskia- schreef: Slaai en een grillburger. Ik reken het tot "koken". 8)