Oké, sta er wel open voor om het te proberen hoorLizzy schreef: Je maakt langzaam de ene maaltijd kleiner en de andere groter. En je moet voor jezelf bepalen wat handig is. Ik vind het handig om mijn honden eerst uit te laten in het bos en ze daarna 1 maaltijd te geven. En na die ene maaltijd doe ik urenlang niks meer en krijgen ze dus de kans om uit te buiken. Dus als jij 's morgensvroeg gaat wandelen en daarna eten geeft, kun je de ochtendmaaltijd langzaam steeds groter maken, de avondmaaltijd steeds kleiner. Totdat je zo ver bent dat je 's morgens gaat wandelen, daarna de maaltijd geeft, ze lekker urenlang de tijd hebben om uit te buiken en pas de volgende dag weer eten geeft, na de wandeling.
Kijk, je hoeft natuurlijk niet zo te gaan voeren. Maar de meeste honden houden er van nature van om lekker vol gegeten te zijn, voldaan te zijn en daarna uit te buiken. Bij meerdere maaltijden per dag zijn ze ook nooit echt voldaan.
Barfmenu heeft verder geen andere smaken waar geen kip of rund in zit... Ja paard hebben ze wel, maar dat is gemengd met eend of maakt dat voor het feit dat het dan 4 diersoorten zijn niet uit?
Ja als je het dan zo gaat bekijken spugen ze na het konijnenoor. Er zit wel enige tijd tussen.. maar na het oor eten ze niets anders meer.
Ik heb vanmorgen lamspens en geitenpens uit de vriezer gehaald.. als het ontdooit is gaan we dat in repen snijden en dan gaat het in de droger