Gratis dagje weg voor 4 personen - postcodeloterij
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Gratis dagje weg voor 4 personen - postcodeloterij
Heel veel sterkte en beterschap voor je vrouw
Heel veel sterkte en beterschap!
Beterschap en sterkte!
Beterschap ! en sterkte met alles eromheen !
Heel veel sterkte en beterschap 
Beterschap en veel sterkte hoop dat het meevalt.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Veel beterschap voor haar.
Hoe gaat het met je vrouw?

Heel veel sterkte!!
Mocht iknog mee kunnen lopen dan graag voor 2 pers.
Mocht iknog mee kunnen lopen dan graag voor 2 pers.
hopelijk niet al te ernstig, veel sterkte en beterschap
Gratis dagje weg voor 4 personen - postcodeloterij
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor jullie begrip en beterschapswensen!! 
Korte versie: Mijn vrouw werd in het ziekenhuis opgenomen met een galsteen, maar mocht na 14 dagen met een ander horror-scenario naar huis om de behandeling daarvan verder te laten te doen in een ander ziekenhuis. (De galsteen keken ze niet meer naar om.) Daar bleek dat het ziekenhuis waar ze eerst was opgenomen heel erg de fout was ingegaan en ons onnodig een stress-level tot het plafond had bezorgd. En dat was geen beetje! Plus kwam gisteren ook nog aan het licht dat de galsteen die het oorspronkelijke ziekenhuis niet meer kon vinden in de laatste scan er nog gewoon 'gezellig' zit (3+ cm!) Naast het niet bestaande horror-scenario en de galsteen zijn er nog meer grove fouten gemaakt waar mijn vrouw's kinderen en ik woest om zijn. Het krijgt nog een staartje, er gaat een officiële klacht naar dat ziekenhuis!
Maar eerst moet mijn vrouw beter worden!! Ze wordt over 10 dagen geopereerd om een cyste te verwijderen. In het andere ziekenhuis!
Nu on-topic en de postcode loterij dagje uit kaartjes.
Ik heb gisteravond de namen op briefjes geschreven en met m'n ogen dicht er 2 papiertjes uitgehaald... ALS het nog lukt de kaartjes te claimen (en jullie nog een dagje weg willen
) dan zijn dat geworden: Parelridder en Dian!
Laat even per PB weten waar jullie naartoe willen en ik ga proberen de kaartjes voor je te regelen!
Korte versie: Mijn vrouw werd in het ziekenhuis opgenomen met een galsteen, maar mocht na 14 dagen met een ander horror-scenario naar huis om de behandeling daarvan verder te laten te doen in een ander ziekenhuis. (De galsteen keken ze niet meer naar om.) Daar bleek dat het ziekenhuis waar ze eerst was opgenomen heel erg de fout was ingegaan en ons onnodig een stress-level tot het plafond had bezorgd. En dat was geen beetje! Plus kwam gisteren ook nog aan het licht dat de galsteen die het oorspronkelijke ziekenhuis niet meer kon vinden in de laatste scan er nog gewoon 'gezellig' zit (3+ cm!) Naast het niet bestaande horror-scenario en de galsteen zijn er nog meer grove fouten gemaakt waar mijn vrouw's kinderen en ik woest om zijn. Het krijgt nog een staartje, er gaat een officiële klacht naar dat ziekenhuis!
Maar eerst moet mijn vrouw beter worden!! Ze wordt over 10 dagen geopereerd om een cyste te verwijderen. In het andere ziekenhuis!
Nu on-topic en de postcode loterij dagje uit kaartjes.
Ik heb gisteravond de namen op briefjes geschreven en met m'n ogen dicht er 2 papiertjes uitgehaald... ALS het nog lukt de kaartjes te claimen (en jullie nog een dagje weg willen
Laat even per PB weten waar jullie naartoe willen en ik ga proberen de kaartjes voor je te regelen!
Laatst gewijzigd door Ruisje op vr 26 jun 2015, 07:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat gruwelijk!!!!!! Wat zullen jullie verschrikkelijk bang en onzeker geweest zijn. Goed dat jullie naar een ander ziekenhuis gegaan zijn!Ruisje schreef: Allereerst wil ik iedereen bedanken voor jullie begrip en beterschapswensen!!
Goed om er een officiele klacht van te maken, dat zal de meeste kans geven op het voorkomen van herhaling. Maar eerst de behandeling en herstel, ook van alle stress!
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Ruisje schreef: Ik heb gisteravond de namen op briefjes geschreven en met m'n ogen dicht er 2 papiertjes uitgehaald... ALS het nog lukt de kaartjes te claimen (en jullie nog een dagje weg willen) dan zijn dat geworden: Parelridder en Dian!
Ik stuur je even een PB en dan zien we wel of het nog lukt de kaartjes van de Postcodeloterij te krijgen.
Hoe dan ook was dit een heel feestelijk begin van m'n dag
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gefeliciteerd Dian en Parelridder.
Welkom terug Ruisje en beterschap voor je vrouw.
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Welkom terug Ruisje en beterschap voor je vrouw.
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Wat een stelletje prutsers in dat eerste ziekenhuis! Ik wens jullie heel veel sterkte en een voorspoedige herstel voor je vrouw Marlene