Geschrokken van het verschil in prijs.
Moderator: Lizzy
Re: Geschrokken van het verschil in prijs.
In begin lette ik wel op de kleintjes. Toen was ik ook stuk goedkoper uit dan brok te voeren (€90/10kg, voor De hond alleen). Nu kijk ik er eerlijk gezegd niet meer naar. Ik bestel gewoon iedere keer in via lijntjes en koop wat ik nodig acht te hebben. De ene keer is dat vooral bot en orgaan, de andere keer voornamelijk spiervlees. Ben gemiddeld rond de €60 kwijt, maar soms ook stuk minder of juist vele meer.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Chunga
Nog even herberekend. Kom uit op ca 50 euro per 4 weken.eelke schreef: Das echt weinigik zit hier op 100 - 120 per maand
We doen heel simpel barf en dat bevalt prima
orinake schreef:
sssssssssssssst zwijg stilje wil niet weten hoeveel ik betaal op een maand :p :p :p
Hoeveel kg voer je dan per dag?Chunga schreef: Nog even herberekend. Kom uit op ca 50 euro per 4 weken.
We doen heel simpel barf en dat bevalt prima.
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Haha budgetsmurf!smulpaap schreef: Ik heb net pens verpakt voor smurf
Er komen heel wat porties uit een kilo pens
Mijn volgende hond wordt weer een budget -smurf![]()
Heb ik gelukkig ook, eet iets meer dan een kilo per week.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op di 19 mei 2015, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Chunga
Ruim een kilo voor 2 honden. Het lijkt weinig voor 2 honden van ruim 50 kilo per stuk....eelke schreef:
Hoeveel kg voer je dan per dag?
We hebben een tijdje meer gegeven (2 kilo daarna 1,5 kilo) maar toen werden ze te dik
Heb verpakkingen van ongeveer een kilo en daarnaast nog wat groetemix en af en toe een hardgekookt eitje.
We voeren: hele kippen, eendenkarkas gevuld met Smuldier, hooglander pens, rollen kvv (diverse soorten), zalmkoppen/lijven van de lokale visboer voor een prikkie, haringen van Kiezebrink en een aantal andere barf spulletjes indien goed geprijsd meestal via Barfplaats (beetje seizoensgebonden).
Oh ja dan kan het kloppen want wij voeren 2 kg per dagChunga schreef: Ruim een kilo voor 2 honden. Het lijkt weinig voor 2 honden van ruim 50 kilo per stuk....
We hebben een tijdje meer gegeven (2 kilo daarna 1,5 kilo) maar toen werden ze te dik![]()
Heb verpakkingen van ongeveer een kilo en daarnaast nog wat groetemix en af en toe een hardgekookt eitje.
We voeren: hele kippen, eendenkarkas gevuld met Smuldier, hooglander pens, rollen kvv (diverse soorten), zalmkoppen/lijven van de lokale visboer voor een prikkie, haringen van Kiezebrink en een aantal andere barf spulletjes indien goed geprijsd meestal via Barfplaats (beetje seizoensgebonden).
Ik vroeg me al af hoe je het deed
-
Chunga
Het is zo vaak in het leven een rekensommetjeeelke schreef: Oh ja dan kan het kloppen want wij voeren 2 kg per dagen die van jou wegen dan bij elkaar nog minder dan die van mij bij elkaar.
Ik vroeg me al af hoe je het deed![]()
De Dames zijn niet van de zwaarste, blijven wel Dames namelijk
Beter iets te licht dan iets te zwaar zeker met de gewrichten (en nu ze wat ouder worden 8 en 5,5 jaar)
Laatst gewijzigd door Chunga op di 19 mei 2015, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Lazy Garfield schreef: Haha budgetsmurf!![]()
Hoe kom je erop!
Heb ik gelukkig ook, eet iets meer dan een kilo per week.
Mijn smurf eet 1750 gram per week
Toch een grootverbruiker onder de smurfen
Nee hoor , ik kan er mee leven
- CindyMayella
- 5-sterren

De mijne eet ook 1750 gr per week..... Is dus niet de enigesmulpaap schreef:
Mijn smurf eet 1750 gram per week
Toch een grootverbruiker onder de smurfen
Nee hoor , ik kan er mee leven![]()
CindyMayella schreef: De mijne eet ook 1750 gr per week..... Is dus niet de enige![]()
Oh jij hebt ook een dure kostganger dus
Ik ben voor 2 hondjes (allebei rond de 8 kilo) 40-50 euro (all-inclusive
) in de maand kwijt.
Ik koop vaak bij Dogmeat en ze zijn een stukje duurder dan de lijntjes hier, dus als ik meer met de lijntjes meedoe kan ik nog een hoop besparen
Tis alleen jammer dat ik zo'n kleine vriezer heb, altijd ruimte te kort
Ik koop vaak bij Dogmeat en ze zijn een stukje duurder dan de lijntjes hier, dus als ik meer met de lijntjes meedoe kan ik nog een hoop besparen
Tis alleen jammer dat ik zo'n kleine vriezer heb, altijd ruimte te kort
-
Lil
Dat is hier per dag ja. Heel serieus,als Boris er niet meer is komt bij Jones een kleintje om meerdere redenen (kosten en dan niet alleen voer ook de da etc en plaats en het is handiger etc).smulpaap schreef:
Mijn smurf eet 1750 gram per week :biggrin2:
Toch een grootverbruiker onder de smurfen :biggrin2:
Nee hoor , ik kan er mee leven :)
Lil schreef: Dat is hier per dag ja. Heel serieus,als Boris er niet meer is komt bij Jones een kleintje om meerdere redenen (kosten en dan niet alleen voer ook de da etc en plaats en het is handiger etc).
Ja, of je dat per dag of per week moet voeren . Nu heb ik Amber er natuurlijk nog wel bij , die eet zo,n 500 -600 gram per dag . Maar ik red het met 1 kg per dag , daar houd ik dan van over natuurlijk . Ik merk het ook hoor , voorheen het viertal of nu de twee dames . Wij willen er om de redenen die jij benoemd ook voorlopig geen hond bij . Vakantie boeken , is ook zoiets .
Voorheen was het veel langer zoeken met 4 honden , twee honden veel gemakkelijker om mee te nemen
En als er eventueel weer een hond komt , dan zeker geen grote hond (meer )
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Dat maakt toch ook niks uit? In zo'n klein hondje zit ook een groot karakter.smulpaap schreef:
Ja, of je dat per dag of per week moet voeren . Nu heb ik Amber er natuurlijk nog wel bij , die eet zo,n 500 -600 gram per dag . Maar ik red het met 1 kg per dag , daar houd ik dan van over natuurlijk . Ik merk het ook hoor , voorheen het viertal of nu de twee dames . Wij willen er om de redenen die jij benoemd ook voorlopig geen hond bij . Vakantie boeken , is ook zoiets .
Voorheen was het veel langer zoeken met 4 honden , twee honden veel gemakkelijker om mee te nemen
En als er eventueel weer een hond komt , dan zeker geen grote hond (meer )
-
malimaniac
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik vind een vakantie boeken al lastig met 2 honden. Vaak mag er maar 1 hond mee.