Ow, dat is weer minder natuurlijk. Staat er nog wel wat op je verlanglijstje?lianneke schreef: En het huis dat wij op het oog hadden is verkocht...hebben wij weer![]()
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
-
lianneke
- 5-sterren

Nou , uhh, dat wel maar zijn allemaal minder. Of duurder, kleinere tuin of verder van het werk.Angelique schreef: Ow, dat is weer minder natuurlijk. Staat er nog wel wat op je verlanglijstje?
Vandaag weer kijkers gehad. Uit de randstad. Lui met een dure auto. Denk ik meteen, wat motten die nou hier
Ja wat wil je, een jaren dertig huis. Koop dan een nieuw huis.
Mijn huis is ook te koop hoor. Je krijgt de kas er meteen bijlianneke schreef: Nou , uhh, dat wel maar zijn allemaal minder. Of duurder, kleinere tuin of verder van het werk.
Vandaag weer kijkers gehad. Uit de randstad. Lui met een dure auto. Denk ik meteen, wat motten die nou hier. Wordt niks, ze vonden de afwerkingen niet goed genoeg.
-
lianneke
- 5-sterren

We kommen dr anLida. S schreef: Mijn huis is ook te koop hoor. Je krijgt de kas er meteen bij
- Angelique
- 5-sterren

Gut, alsof ze in de randstad voor dat geld meer dan een dubbele garage kopen. Naja, we duimen gewoon dat de jongelui happen.lianneke schreef: Nou , uhh, dat wel maar zijn allemaal minder. Of duurder, kleinere tuin of verder van het werk.
Vandaag weer kijkers gehad. Uit de randstad. Lui met een dure auto. Denk ik meteen, wat motten die nou hier. Wordt niks, ze vonden de afwerkingen niet goed genoeg.
-
Antonia
- 5-sterren

Meen je dat? Wil je weg van die schitterende plek?Lida. S schreef: Mijn huis is ook te koop hoor. Je krijgt de kas er meteen bij
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hoho, die kas willen wij!Lida. S schreef: Mijn huis is ook te koop hoor. Je krijgt de kas er meteen bij
Wij hebben ook weer een bod ontvangen, de bieders moeten nu eerst nog naar een financieel adviseur dus niets is zeker. En er van uitgaande dat de bank er wel mee akkoord zal gaan (iets is beter dan niets) kan ik er nog niet blij van worden op de 1 of andere manier. De vorige keer was het 1 dag voor tekening afgeblazen, ik geloof het dan ook pas als alles in kannen en kruiken is en de sleutel is afgegeven aan de nieuwe bewoners.
Voor wie het ook nog te koop heeft staan een dikke knuffel, onze tijd komt nog. En voor degene die ondertussen gekocht en verkocht hebben: van harte gefeliciteerd!!
Voor wie het ook nog te koop heeft staan een dikke knuffel, onze tijd komt nog. En voor degene die ondertussen gekocht en verkocht hebben: van harte gefeliciteerd!!
Wij kregen vandaag een brief(je) van iemand die we niet kennen. Schijnt in de straat te wonen bij ons oude huis. Had onze naam én het huisnummer van ons oude huis helemaal verkeerd ???. 3 zinnen op een briefje. Dat het al zo lang leeg staat, en ze het daarom wel willen kopen.
Wat moet ik hier nou weer van denken?
Heb zo'n flauw vermoeden dat ze het voor niks willen hebben
Wat moet ik hier nou weer van denken?
Heb zo'n flauw vermoeden dat ze het voor niks willen hebben
- Angelique
- 5-sterren

Die zullen niet de hoofdprijs willen betalen, maar je kan allicht informeren. Stel dat...
Heb even gegoegeld. Is een bouw-ondernemingAngelique schreef: Die zullen niet de hoofdprijs willen betalen, maar je kan allicht informeren. Stel dat...
Maar we gaan wel even informeren komende week.
Zelfs als hij het niet voor een prikkie wil, heb ik nog steeds geen flauw idee waar ik de restschuld (die we bij verkoop direct af moeten lossen) vandaan ga halen.
Iemand nog een leuke vaste baan voor manlief voor 24 uur per week?
Leer m lassen...
- Angelique
- 5-sterren

Mmmm, niet hoopvol, want die willen klussen en dan winst maken natuurlijk en dan moet je kopen voor een prikkie.Kim_S schreef: Heb even gegoegeld. Is een bouw-onderneming. 1+1=2, die wil het ongetwijfeld voor een prikkie.
Maar we gaan wel even informeren komende week.
Zelfs als hij het niet voor een prikkie wil, heb ik nog steeds geen flauw idee waar ik de restschuld (die we bij verkoop direct af moeten lossen) vandaan ga halen.
Iemand nog een leuke vaste baan voor manlief voor 24 uur per week?![]()
Helaas geen baan voor meneer _S.
Kan ie wel een beetje. Maar geen diploma. En diploma kost veul...eelke schreef: Leer m lassen...
Misschien dat hij het toch eens in die richtig kan proberen als het hem ligt? De meneer hier had zo weer een baan, zonder echt heel bijzondere lasdiploma's geloof ik.Kim_S schreef: Kan ie wel een beetje. Maar geen diploma. En diploma kost veul...![]()