ondanks alle ellende

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: ondanks alle ellende

Simone V
5-sterren
5-sterren

Bericht door Simone V »

:-* :bigarmhug:
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

:bigarmhug: :bigarmhug: :-*
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Gisteren werd je vast aangehouden in het kader van deze actie:

http://www.nu.nl/binnenland/4052541/pol ... trole.html

dus niks om je druk over te maken

Keep your spirits up  :bigarmhug:
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Mijn verstand zegt ook: 'maak je geen zorgen'. Maar het gevoel is toch anders.
Vandaag heb ik kvv opgehaald voor mijn kleintjes. Ik heb nu de energie niet om de karkassen en het vlees in kleine porties te snijden en hakken, maar met 30 kg kvv in mijn auto was ik zelfs onzeker. Nergens voor nodig, maar ja, de schrik zit erin.
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Ik krijg gewoon niet goed verwoord hoe graag ik wil dat we ook jouw gevoel die mega steun in de rug kunnen geven. Verstandelijk is zo anders dan gevoelsmatig.... Ik hoop zo dat je het opgejaagde wat kwijt kan raken :bigarmhug: :-*
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Lida. S schreef: Mijn verstand zegt ook: 'maak je geen zorgen'. Maar het gevoel is toch anders.
Vandaag heb ik kvv opgehaald voor mijn kleintjes. Ik heb nu de energie niet om de karkassen en het vlees in kleine porties te snijden en hakken, maar met 30 kg kvv in mijn auto was ik zelfs onzeker. Nergens voor nodig, maar ja, de schrik zit erin.
:bigarmhug: Het komt echt weer goed  :bigarmhug:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Lida. S schreef: Mijn verstand zegt ook: 'maak je geen zorgen'. Maar het gevoel is toch anders.
Logisch toch? Ja, ik blijf erbij dat het een trauma is, wat je hebt meegemaakt en dat heeft tijd nodig.... :-*
En ondertussen heb je nog niks gehoord van niemand?
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Lizzy schreef: Logisch toch? Ja, ik blijf erbij dat het een trauma is, wat je hebt meegemaakt en dat heeft tijd nodig.... :-*
En ondertussen heb je nog niks gehoord van niemand?
Nee, niets gehoord. Als ik wat hoor zijn jullie de eersten die ik het laat weten. Maar het zijn ambtenaren en dan kan het natuurlijk wel een tijdje gaan duren
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Lida. S schreef: Nee, niets gehoord. Als ik wat hoor zijn jullie de eersten die ik het laat weten. Maar het zijn ambtenaren en dan kan het natuurlijk wel een tijdje gaan duren
Nou, na de behandeling die ze jou hebben gegeven ( :-X :-X :-X) zou ik verwachten dat ze wat sneller terug zouden rapporteren wat de aanklacht nou is :-X

Heb je inmiddels al contact gehad met een rechtshulpinstantie?
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Lizzy schreef: Nou, na de behandeling die ze jou hebben gegeven ( :-X :-X :-X) zou ik verwachten dat ze wat sneller terug zouden rapporteren wat de aanklacht nou is :-X

Heb je inmiddels al contact gehad met een rechtshulpinstantie?
Eerst moet ik weten wat de aanklacht is. officieel heb ik niets. er is zelfs geen pv opgemaakt
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Lida. S schreef: Nee, niets gehoord. Als ik wat hoor zijn jullie de eersten die ik het laat weten. Maar het zijn ambtenaren en dan kan het natuurlijk wel een tijdje gaan duren
  ;D

Een beetje gevoel voor humor zit er, ondanks alle narigheid en stress, toch in.  ;)
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Lida. S schreef: Eerst moet ik weten wat de aanklacht is. officieel heb ik niets. er is zelfs geen pv opgemaakt
Joh..het zou me niets verbazen als je helemaal niets meer hoort.
Kijk nergens meer raar van op in dit land.
Mijati
4-sterren
4-sterren

Bericht door Mijati »

Lida. S schreef: Eerst moet ik weten wat de aanklacht is. officieel heb ik niets. er is zelfs geen pv opgemaakt
Als er geen proces verbaal is opgemaakt, is er geen aanklacht, bij mijn weten. Alleen dus melding bij de VWA, en die hebben gezegd dat er niets aan de hand is.
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

lianneke schreef: Joh..het zou me niets verbazen als je helemaal niets meer hoort.
Kijk nergens meer raar van op in dit land.
neee, ik kijk ook nergens meer van op. Criminelen gaan vrij-uit en argeloze burgers worden afgestraft.
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Mijati schreef: Als er geen proces verbaal is opgemaakt, is er geen aanklacht, bij mijn weten. Alleen dus melding bij de VWA, en die hebben gezegd dat er niets aan de hand is.
Ja, volgens mij ook bij een overtreding, maar hoe zit het met een misdrijf? Daar werd ik van beschuldigd.

Plaats reactie