paar duimpjes voor onze twee beertjes gevraagd.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

Re: paar duimpjes voor onze twee beertjes gevraagd.
uiteraard wordt er hier geduimd voor de dames beer! 
-
Buran en Co
- 5-sterren

Allemachtig weer..................... Ik duim!!!!!!!!!!!!

Ik duim mee.
Uiteraard,......

hier gaan de duimen ook in turbostand

De dames zijn weer thuis. Kleine beer is de gezamenlijke conclusie dat niet te verklaren is wat er is. De knop in haar hoofd dat er minder pijn is lijkt miet om te draaien en ze lijkt vol stress te zitten. We hebben wat middelen mee voor een goede nachtrust en wat eetlustopwekkers. Hopelijk helpt het.
Dame valt tot op heden heel erg mee. Ze lijkt eigenlijk haar slechste poot nu al beter neer te zetten. De ene punt van een pen zat echt in een spier, daar moet ze echt erg last van gehad hebben. Omdat hechten bij Dame altijd zorgt voor wonderbaarlijke reacties op hechtmateriaal dit maal laten nieten. Nietjes heeft ze nog nooit gehad, hoop dat ze daar gewoon op reageert en de wond snel dicht gaat. De verwachting was niet dat ze nu al kon staan, of dat de pijnstilling is geen idee, maar voor nu ben ik erg blij. Ze mag overigens wel belasten dus hoef niet te beperken. Ze ligt na een lekker hapje (eten is helemaal haar ding) nu de roes uit te slapen.
Dame valt tot op heden heel erg mee. Ze lijkt eigenlijk haar slechste poot nu al beter neer te zetten. De ene punt van een pen zat echt in een spier, daar moet ze echt erg last van gehad hebben. Omdat hechten bij Dame altijd zorgt voor wonderbaarlijke reacties op hechtmateriaal dit maal laten nieten. Nietjes heeft ze nog nooit gehad, hoop dat ze daar gewoon op reageert en de wond snel dicht gaat. De verwachting was niet dat ze nu al kon staan, of dat de pijnstilling is geen idee, maar voor nu ben ik erg blij. Ze mag overigens wel belasten dus hoef niet te beperken. Ze ligt na een lekker hapje (eten is helemaal haar ding) nu de roes uit te slapen.
-
sella
Ik heb Buffel ook de laatste rug ok in jan platen en schroeven ruimen die los zwerfden, laten dichtnieten. Geen gezeik meer met reacties op de hechtingen, geen stukken die te vroeg loslaten en daardoor problemen geven.
Dit blijft erin bij ons.
Ik hoop dat dit voor Dame ook zo verloopt.
Ik hoop dat kleine beer snel doorkrijgt dat de pijn minder is. Stuur anders even op fb een foto van haar? Kijk ik even naar haar wat ik kan doen voor haar.
Dit blijft erin bij ons.
Ik hoop dat dit voor Dame ook zo verloopt.
Ik hoop dat kleine beer snel doorkrijgt dat de pijn minder is. Stuur anders even op fb een foto van haar? Kijk ik even naar haar wat ik kan doen voor haar.
-
Lil
Geen ervaring na operatie maar Jones is nadat hij gebeten was geniet ipv gehecht omdat hij bij da erg stresst. Kan toeval zijn, maar genas beter en sneller dan ik gewend ben.
Beterschap voor de dames.
Ik duim op een voorspoedig herstel voor de dame, en dat de goede nachtrust middelen en eetlustopwekkers voor de kleine beer ook hun werk gaan doen 
Hoop dat dat hier ook zo is. Bronwyn werkte die kosmetische hechtingen super maar Dame gaf bij de tand het probleem lost niet op en bij de buik het lost in een dag op. Ontnieten kan ik zelf doen dus qua stress voor uithalen hoef ik niet in te zitten doe ik gewoon thuis en dan is ze zo mak als een lammetje.Lil schreef: Geen ervaring na operatie maar Jones is nadat hij gebeten was geniet ipv gehecht omdat hij bij da erg stresst. Kan toeval zijn, maar genas beter en sneller dan ik gewend ben.
-
Lil
Hier vielen de twee nietjes zelfs eruit, maar toen was het ook al ver genoeg dicht. Dat was pas ideaal.kira schreef: Hoop dat dat hier ook zo is. Bronwyn werkte die kosmetische hechtingen super maar Dame gaf bij de tand het probleem lost niet op en bij de buik het lost in een dag op. Ontnieten kan ik zelf doen dus qua stress voor uithalen hoef ik niet in te zitten doe ik gewoon thuis en dan is ze zo mak als een lammetje.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Beterschap voor jullie twee beren! 
Dikke knuf voor jullie 'beertjes'. Ik duim mee dat kleine beer snel het knopje om kan zetten en de Dame voorzichtig eerste stappen zet.