hemelvaartswandeling rozendaalsveld

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hemelvaartswandeling rozendaalsveld

Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Lizetta schreef: Helaas ook geen toegang...
Pffff, ingewikkeld dit..  :-[
Mijn website is vorige week verlopen, dit eens proberen:

http://www2.snapfish.com/snapfish/thumb ... =snapfish/
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Ik moet eerst een account aanmaken voordat ik verder kan.  :-\

Ik gebruik nu imgur.com voor foto's, die bevalt mij erg goed en je kan albums openbaar, afgeschermd (alleen met link bereikbaar, zoals die van de wandeling) en onzichtbaar instellen. En foto's kun je er gewoon naartoe sleuren en pleuren, ideaal.  :biggrin2:
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Thessa en Shanti schreef: Ik moet eerst een account aanmaken voordat ik verder kan.  :-\

Ik gebruik nu imgur.com voor foto's, die bevalt mij erg goed en je kan albums openbaar, afgeschermd (alleen met link bereikbaar, zoals die van de wandeling) en onzichtbaar instellen. En foto's kun je er gewoon naartoe sleuren en pleuren, ideaal.  :biggrin2:
Pffff, ik had een lijstje van de consumentenbond, maar ga toch voor jouw link.. Nu dus voor de 4e keer vandaag die **** foto's aan het uploaden  :boxed:

Maar hopelijk gaat het nu goed ;) :duimen:

Edit: Gisteren weer 2x vastgelopen, vandaag een account aangemaakt, in 1x goed en nog vrij snel ook :circle:
Bedankt Tessa-Shanti, ik heb weer een goede plek om foto's te delen, en jullie mogen vanaf nu meegenieten:

Laatst gewijzigd door Fenixjuh op do 21 mei 2015, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

leuk !!!!! 
Inouchka
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inouchka »

Fenixjuh schreef: Pffff, ik had een lijstje van de consumentenbond, maar ga toch voor jouw link.. Nu dus voor de 4e keer vandaag die **** foto's aan het uploaden  :boxed:

Edit: Gisteren weer 2x vastgelopen, vandaag een account aangemaakt, in 1x goed en nog vrij snel ook :circle:
Bedankt Tessa-Shanti, ik heb weer een goede plek om foto's te delen, en jullie mogen vanaf nu meegenieten:

Hele leuke foto's!!
Dankj wel om ze met ons te delen :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Fenixjuh schreef: Pffff, ik had een lijstje van de consumentenbond, maar ga toch voor jouw link.. Nu dus voor de 4e keer vandaag die **** foto's aan het uploaden  :boxed:

Leuke foto's!  :)
Fijn dat het zo gelukt is.
En nog een tip, als je bij images op de foto klinkt kun je zo de link voor een forum kopiëren met de [img ] er al omheen. Ook kun je het formaat aanpassen als je een te grote foto hebt rechtsonder, dan krijgt de link een extra letter. Daar kwam ik na veel geklooi met foto's verkleinen achter.  ::)

Plaats reactie