Zo overheen gelezen, rechtstreeks doorgegaan naar de witloflasagna...die ziet er wel heel lekker uitPauline schreef: Recept van de site KH-recepten, gisteren voor het eerste even snel gemaakt en het was echt overheerlijk:
http://www.koolhydraatarmrecept.nl/kool ... cia-brood/
Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Krieltjes met slaai (met bio fete van de Ap er in... ohwww, lekkerrrrrrr).
- Pauline
- 5-sterren

Staan geweldige recepten op! Ik maak altijd de kaasbroodjes en dan zalig met een zelfgemaakte hamburger.Angelique schreef: Zo overheen gelezen, rechtstreeks doorgegaan naar de witloflasagna...die ziet er wel heel lekker uit![]()
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Andijviestamp en koolvis in ontbijtspek
Spinazie, rozemarijnkrieltjes, worstjes van dode koei. Vera had broccoli ipv spinazie. Als toetje rijstepap.
Geen inspiratie, moe en futloos na leuke maar zware dag... Bakje yoghurt met muesli al gehad 
Nu nog iets verzinnen, want dat was niet genoeg
Nu nog iets verzinnen, want dat was niet genoeg
Peppersteak, aardappelgolfjes en erwtjes. Het was lekker!
Ik weet nog niet wat we vandaag gaan eten. Ik moet studeren, want morgen tentamens, het moet dus makkelijk en snel zijn.
Voor nu ligt er een heerlike (vette) vegetarische tosti van zelfgebakken met tomaat van zelf gebakken speltbrood in de koekenpan...
Voor nu ligt er een heerlike (vette) vegetarische tosti van zelfgebakken met tomaat van zelf gebakken speltbrood in de koekenpan...
Gisteravond bbq met merguez, lamskoteletjes en zelfgemaakte köfte, met salade, knoflooksaus en brood.
Vanavond iets vegetarisch
Vanavond iets vegetarisch
Bami. Met komkommer, spiegelei en satesaus voor meneer en mij erbij.
Helaas wel met kuipje boemboe en groentepakket, want het kind at de vorige keer het met bordje en al op.
Helaas wel met kuipje boemboe en groentepakket, want het kind at de vorige keer het met bordje en al op.
Wij nasi, zonder boemboe, maar wel met gadogado saus.koekje schreef: Bami. Met komkommer, spiegelei en satesaus voor meneer en mij erbij.
En dat was ons menu van gisteren
. Maar dan met zilveruitjes en kroepoek erbij omdat ons kind dat zo lekker vindt. Op ieder hapje moet een zilverui.
Ik heb het ietsje 'ingewikkelder' gedaan. Google gaf meteen een Jamie suggestie en ikMini's 3-tal schreef: Grillen met een beetje zout en peper?
Hij was lekker!!!!!
Vandaag varkenshaas met asperges
- Angelique
- 5-sterren

Risotto met asperges en garnalen.
MmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmAngelique schreef: Risotto met asperges en garnalen.
Tomatengroentensoep mee brood en eiersalade.