Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
ik heb het niet geproefd. De knoflook overheerste, en daarna de peper en dan de rucola en toen de rest. Maar het was lekker
Ik heb een mol in de moestuin!!! Grrrrrrrrrr
Knoflook planten@ mol.
Dan kan ie niet meer 'zien' met zijn neus....
- Angelique
- 5-sterren

Die mol lacht je vierkant uitNeally schreef: Knoflook planten@ mol.Dan kan ie niet meer 'zien' met zijn neus....
-
Barbaravh
- 4-sterren

Gisteren een ganse dag gewerkt aan mijn zelfgebouwde serre en al een deel tomaten in verplant. Die moesten eigenlijk een week of 2 geleden al naar buiten.
2 pompoenplantjes vernield
. Nog even denken of ik er nog bijzaai of het bij de 4 die al gepland zijn hou.
Wortels zijn al goed gegroeid, heb ze in een verhoogde bak gezaaid in de hoop dat de wortelvlieg er niet aan kan. We zullen het zien.
2 pompoenplantjes vernield
Wortels zijn al goed gegroeid, heb ze in een verhoogde bak gezaaid in de hoop dat de wortelvlieg er niet aan kan. We zullen het zien.
Je kan ui bij je wortel planten daar heeft de wortelvlieg blijkbaar een hekel aan.Barbaravh schreef: Gisteren een ganse dag gewerkt aan mijn zelfgebouwde serre en al een deel tomaten in verplant. Die moesten eigenlijk een week of 2 geleden al naar buiten.
2 pompoenplantjes vernield. Nog even denken of ik er nog bijzaai of het bij de 4 die al gepland zijn hou.
-
Barbaravh
- 4-sterren

Ah wist ik niet. Goed voor de volgende keer. Heb gehoord dat de wortelvlieg maar 30cm hoog kan vliegen, dus de bak is 38cm hoog geworden.Aprilsnow schreef: Je kan ui bij je wortel planten daar heeft de wortelvlieg blijkbaar een hekel aan.
Ben benieuwd wat er van waar is.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb bij de tomaten een dief(je) over het hoofd gezien. Nu zitten er bloemetjes in. Wat doe ik? Weghalen of laten zitten. Voor de rest zit er nog niks in qua bloem. De paprika plantjes groeien lekker door. Moeten die ook gediefd worden ?
Heb ik net ook gehad. Met pijn in mijn hart heb ik de dief met bloempjes verwijderd. Gelukkig zitten er bij mij wel meer bloemen in. Paprika dief ik niet.*Lia* schreef: Ik heb bij de tomaten een dief(je) over het hoofd gezien. Nu zitten er bloemetjes in. Wat doe ik? Weghalen of laten zitten. Voor de rest zit er nog niks in qua bloem. De paprika plantjes groeien lekker door. Moeten die ook gediefd worden ?
Wellicht, maar wel ze lachen ons nu uit vanuit de tuin van de buren.Angelique schreef: Die mol lacht je vierkant uit![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Het duurt even (3 jaar) maar dan heb je ook wat. Eigen Shiitake!
- AnnemiekevD
- 5-sterren

En hij is nog mooi ook!
3 jaar
3 jaar
Wow!! En ik begrijp nu waarom ze zo duur zijn haha
Gisteren de eerste peultjes geoogst en gegeten. Lekker.