Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Gegrilde groenten uit oven; courgette, aubergine, paprika, bataat en haricoverts met een gegrild stukje zalm met gesmolten geitenkaas. Jummie!
Liz, mozzarella die zuur smaakt is niet meer goed. Of tie nu bio is of niet, van buffel en voor mijn part kameel (kameel eurlings
), zuur is niet de bedoeling. Je zal er door van te eten niet direct van omvallen, maar voer het niet aan een zwangere.
Ik weet al wat Vera en ik morgen gaan eten: bio raapsteeltjesstamp (bio raapstelen, bio piepers, bio boter, alleen geen bio slagroom). En dan met een gehaktbal of kipfileetje, want het minimens is een enorme carnivoor en blieft geen noodvlees als knakworst.
Als toetje bio rabarbermoes.
Ik weet al wat Vera en ik morgen gaan eten: bio raapsteeltjesstamp (bio raapstelen, bio piepers, bio boter, alleen geen bio slagroom). En dan met een gehaktbal of kipfileetje, want het minimens is een enorme carnivoor en blieft geen noodvlees als knakworst.
Als toetje bio rabarbermoes.
Rode kool met appeltjes (en aardappeltjes) en biefstuk. Maar dat is toch niet zo ons ding geloof ik.

- Angelique
- 5-sterren

Witloflasagna 8)
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Biefstuk hoor je ook gewoon met jus en brood te etenLigaa schreef: Rode kool met appeltjes (en aardappeltjes) en biefstuk. Maar dat is toch niet zo ons ding geloof ik.![]()
![]()
Met brood? Als in een wit bolletje? Dat kunnen we nog een keer proberen. 
-
judith1967
- 5-sterren

Bammetjes met gebakken eitje
Pizza met salade
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
En dan 2 a 3 minuten per kant, veel boter, pan goed heet zonder je boter te verbranden, vlees in alufolie laten rusten terwijl je de boter met iets water omtovert tot jus. Bord poetsen met je brood als je de biefstuk op hebt en klaarLigaa schreef: Met brood? Als in een wit bolletje? Dat kunnen we nog een keer proberen.![]()
Vanavond roti (afgehaald bij een privékok
) en morgen friet

Asperges met gebakken krieltjes.
Slaai uit bakje en vieze pizza. Voor Vera ook nog een bakje fruitmoes. Daarna toetje rijstepudding, ook uit bakje uit de winkel 
Morgen taart, chips, nootjes, toastjes, linzenkofte (moet ik og even maken), kaas, worst, gevulde eieren, huzarensalade (moet ik nog afmaken), pastasalade (moet ik nog even maken), gehaktballetjes, stokbrood.
Morgen taart, chips, nootjes, toastjes, linzenkofte (moet ik og even maken), kaas, worst, gevulde eieren, huzarensalade (moet ik nog afmaken), pastasalade (moet ik nog even maken), gehaktballetjes, stokbrood.
Gebakken aardappeltjes. Met sla, tomaat, rode ui, komkommer, olijven, feta.
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

- constance.blokzijl
- 5-sterren

Eigen gemaakte kip kerrie met rijst, en deze keer super gelukt, lekker pittig