Onze nieuwe keuken is ook bijna klaar (pagina 20)

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Onze nieuwe keuken, foto's pagina 7

Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Borke schreef: Zet je oude keuken buiten - heb je een buitenkeuken, met via de tuinslang koud stromend water  :biggrin2:
:2funny:
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Ohhhhhh dit topic bied hoop voor iemand die over 3 weken gaat verhuizen en dan 3 weken zonder keuken zit  :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Zo. En dan nu maar eens een keuken update.

Wisten jullie al dat de Piet Zwart exit is?

Ja. Dat ging 'm niet worden. Ik kan niet klussen en Leo heeft gewoon geen tijd om een keuken uit 1940 op te knappen. Dus, keuken weer verkocht (gelukkig was ie zo weg en hebben we er eigenlijk weinig op toe hoeven leggen, ze zijn kennelijk in trek, die ouwe keukens). En weer naar de Ikea.... En daar zakte de moed ons voor de 100ste keer in de schoenen. Nu vanwege de vaatwasser.... De vaatwasser-deur van Ikea kan alleen op een Ikea vaatwasser en het ontwerp van deze vaatwasser + deur is ZO beroerd, dat ik ter plekke een hartverzakking kreeg. Ik vroeg nog aan de meneer van Ikea (de deur heen en weer halend) "deze is zeker niet goed gemonteerd?" waarop meneer Ikea zei "tot mijn schande moet ik bekennen dat het zo ontworpen is :-\".

Goed. Toen besloten dat we een losse vaatwasser zouden nemen. Merk Smeg. Toen kregen we een probleem met de kleur. Want de kleuren wit en beige paste voor geen meter bij de rest en zwart was lastig, we wilde ook een zwart fornuis.... Een heuse Stoves. Dus toch maar een inbouwvaatwasser dan? Ik kreeg er echt vlekken van. Tot mijn vriendin voor de 10de keer zei "Liz, wees niet zo Godvergeten eigenwijs, ga nou naar van der Ham in Den Haag". Ik wilde daar eigenlijk niet naar toe omdat ik dacht dat dit toch te ver boven budget zou komen. Maar, na een paar keukenwinkels afgeblinkerd te zijn, wij toch maar naar van der Ham. Wat een VERADEMING!!!!!!!! Niks 10 verkopers die in je nek springen! Goed, toen we meneer-de-verkoper vertelde dat we aan een krap budget zaten, zei hij "zullen we het gewoon omdraaien, jullie vertellen me wat je budget is en ik laat zien wat je daar voor kunt kopen". Zo gezegd, zo gedaan.

Het is inmiddels twee maanden (!!!!) geleden dat Leo de oude keuken weg heeft gehaald. Ik was af en maak honden-eten aan het oude keukenblok dat in de woonkamer staat. Ieder teiltje water moet in de plee gegooid worden. Ik kook al 2 maanden op een elektrisch 2 pits ding. Zelfs de koelkast staat in de woonkamer en met die halve oude keuken erin is het echt KLEIN, die woonkamer. Dat doet mijn lontje allemaal echt heul veul goed :-X

Maar, de "nieuwe" (antieke) vloer ligt, de muren zijn gestuukt, de halve nieuwe keuken staat er, de vaatwasser is sinds gisteren aangesloten (yeahhhhh!) , een heuse nieuwe Bosch waar ik TE blij mee ben (wat wast dat ding heerlijk schoon - ben zo blij dat ik weer een Bosch heb genomen) en de nieuwe Stoves staat ook. Behalve de vaatwasser kan de nieuwe keuken nog niet gebruikt worden hoor, maar het wordt tijd dat ik mijn nieuwe trots laat zien!

Niemand mag er aan komen:

Afbeelding

Kijk dan, is ie niet beeldig? :smitten:

Let nog verder niet op de tuinslangen, vieze vloer en dergelijke, nee, let op mijn nieuwe cooker :smitten:. Ik ben flieft!
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Beeldig is inderdaad het juiste woord!! Je vloer is ook ontzettend leuk!! Ik kan me voorstellen dat je blij ermee bent!!
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Re: Onze nieuwe keuken, nieuwe foto fornuis pagina 16

Bericht door -Saskia- »

:D Hij is super-cute, je nieuwe Stove! :smitten:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ohhhhh! En wat sjiek!
Zie ik daar ook nou gewoon een dubbele oven?! Luxepaard!  ;D
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Toppie hoor! Mooie vloer en fijne stove!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Jaaaa, twee ovens Koek, twee! Ik heb twee en een half jaar zonder oven gedaan, ik zeg tegen Leo "en nou wil ik er twee" ;D
nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

hij is prachtig
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Toe maar, een Stoves!!!
En wat een prachtig ding!
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

Prachtig hoor, mag je trots op zijn. En die kookmachine van je is in een woord gaaf  :D
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Ziet er leuk uit. Veel plezier met je speeltje.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

WOW!!!!
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

Wow...prachtig!!
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Wow  :o Wat een STOER fornuis! Grote knoppen! Zwart: mooiste kleur die er is  :biggrin2:
:thumbup:
En het gaat vast nóg mooier worden als de rest er ook is (en gebruikt kan worden)  :D :D :D

Plaats reactie