Verzamelgroep Utrecht
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep Utrecht
Hoi,
2 mei wil ik een lijntje zijn naar Utrecht e.o. voor de levering van Berenfoot/Nienke.
Ik rij bij minimaal 150 kilo en kan maximaal 250 kilo meenemen.
De vervoerskosten liggen tussen 0.10/0.15 cent, ligt aan het aantal kilo's dat ik meeneem.
Je kan bestellen in topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 805.0.html
groetjes,
Yvonne
2 mei wil ik een lijntje zijn naar Utrecht e.o. voor de levering van Berenfoot/Nienke.
Ik rij bij minimaal 150 kilo en kan maximaal 250 kilo meenemen.
De vervoerskosten liggen tussen 0.10/0.15 cent, ligt aan het aantal kilo's dat ik meeneem.
Je kan bestellen in topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 805.0.html
groetjes,
Yvonne
Reminder: er kan tot 13 april besteld worden bij Berenboot
Hallo allemaal,
Mijn vriezers beginnen een beetje leeg te raken en ik zie zo gauw geen geschikte lijntjes waar ik bij kan aanhaken.
Zijn er liefhebbers voor een gezamenlijke bestelling ?
Mijn vriezers beginnen een beetje leeg te raken en ik zie zo gauw geen geschikte lijntjes waar ik bij kan aanhaken.
Waar woon je? Wil wel wat meebestellen (oa. PENS!!) maar moet wel haalbaar zijn voor mijMadelief. schreef: Hallo allemaal,
Zal ik bij SW navragen of er eind juni een levering gedaan kan worden (weer bij mij in Zeist). Of is dat te laat?
- Dwarreltje
- 5-sterren

Oeh! Ja!Lizetta schreef: Zal ik bij SW navragen of er eind juni een levering gedaan kan worden (weer bij mij in Zeist). Of is dat te laat?
mmm, misschien wil ik tzt ook wel een plukje bestellen 
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
hier idem
Zijn net vlees van SW uit Arnhem aan het halen....zat enorm omhoog. Enorm zwart gat in de vriezer 
Even kijken hoe vol de vriezer is na 80 kilo en dan bestel ik zeker nog wel iets mee. Zal niet super veel zijn.
Even kijken hoe vol de vriezer is na 80 kilo en dan bestel ik zeker nog wel iets mee. Zal niet super veel zijn.
Driebergenjoel schreef: Waar woon je? Wil wel wat meebestellen (oa. PENS!!) maar moet wel haalbaar zijn voor mij
Qua Slagerij West; ik wil misschien wel meebestellen maar ik heb op dit moment vooral botwerk nodig en dat kan ik daar niet halen. Iedere keer kan ik de helft van de ribben weggooien omdat ze te hard zijn (kip koop ik alleen bio).
- Dwarreltje
- 5-sterren

Heb je al meer duidelijkheid?Lizetta schreef: Zal ik bij SW navragen of er eind juni een levering gedaan kan worden (weer bij mij in Zeist). Of is dat te laat?
Ik heb ze nog niet kunnen bereiken. ..
ik probeer het straks weer even
ik probeer het straks weer even
-
Miranda 1
- 5-sterren

Ik heb ook wel interesse in sw maar geen auto. Mocht iemand het naar Houten kunnen brengen dan bestel ik graag mee. De carpoolplaats is al goed want dan kom ik daar heen met een fietskar.
-
Miranda 1
- 5-sterren

Als er interesse is wil ik wel een groepsbestelling regelen bij lupa of kiezebrink. Of best4dogs icm degomeat.
Sw heb ik wel interesse in om mee te bestellen, heb vooral hart en spier vlees nodig. Als ik dan Yvonne lief aan mag kijken voor vervoer.
Miranda1, dogmeat en kiezenbrink wel interesse in, maar kan ik niet bij je ophalen.
Als sw niets wordt op korte termijn bestel ik zelf binnenkort bij dogmeat
Miranda1, dogmeat en kiezenbrink wel interesse in, maar kan ik niet bij je ophalen.
Als sw niets wordt op korte termijn bestel ik zelf binnenkort bij dogmeat