Nou ik klaag niet,hoorMini's 3-tal schreef: Nog heeeeeeel even doorbijten, dan wordt het weer 25-30° en kunnen jullie allemaal weer klagen dat het te warm is![]()
![]()
Mag van mij heel snel 25 gr. worden 8)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nou ik klaag niet,hoorMini's 3-tal schreef: Nog heeeeeeel even doorbijten, dan wordt het weer 25-30° en kunnen jullie allemaal weer klagen dat het te warm is![]()
![]()
Ik doelde op mensen met dikkejassenhondenjudith1967 schreef: Nou ik klaag niet,hoor
Mag van mij heel snel 25 gr. worden 8)
Wodje heeft dan wel geen dikke jas (meer), maar wel last van snelle weersomschakelingen. Mag ik dan toch ook even miepen komende warmtegolf?Mini's 3-tal schreef: Ik doelde op mensen met dikkejassenhonden![]()
Jij mag altijd miepen.-Saskia- schreef: Wodje heeft dan wel geen dikke jas (meer), maar wel last van snelle weersomschakelingen. Mag ik dan toch ook even miepen komende warmtegolf?![]()
Miep je dan, als ik miep om het miepen van andere mieperts?Maxi's 3-tal schreef: Jij mag altijd miepen.
Als je maar niet gaat miepen om het miepen van andere mieperts.![]()
Neu, ik miep niet zo snel.-Saskia- schreef: Miep je dan, als ik miep om het miepen van andere mieperts?

Mini's 3-tal schreef: Ik doelde op mensen met dikkejassenhonden![]()

-Saskia- schreef: Miep je dan, als ik miep om het miepen van andere mieperts?
Onze oude Sebastiaan (14) staat met het warme weer in het vooruitzicht sinds vandaag ook weer op de plaspillen. Weg met het vocht!-Saskia- schreef: Wodje heeft dan wel geen dikke jas (meer), maar wel last van snelle weersomschakelingen. Mag ik dan toch ook even miepen komende warmtegolf?![]()
Wodka heeft geen vocht teveel (ook geen spier en weinig haar) meer. Gewoon lamlendig bij snelle omschakeling.Erna schreef: Onze oude Sebastiaan (14) staat met het warme weer in het vooruitzicht sinds vandaag ook weer op de plaspillen. Weg met het vocht!
`-Saskia- schreef: Wodka heeft geen vocht teveel (ook geen spier en weinig haar) meer. Gewoon lamlendig bij snelle omschakeling.
Maar: het gaat goed met de ouwe. Dit gaan we ook wel weer redden.![]()
Erna schreef: Basje heeft een chronische longontsteking en een slecht hart. Hierdoor bij tijd en wijle vocht achter de longen. Met het warme weer moet haar hart te hard werken om alles weg te krijgen dus helpen we een handje. Maar het kan ook best zijn dat ze lekker binnen blijft liggen en weinig last van de warmte heeft. Je weet het nooit met een Bas.

Ik ookJantina schreef: Ik heb vanmorgen gewoon mn winterjas nog aan gehad. 2 juni!
*klaagmodus ook weer uit*
Even off. topic Erna maar ik las dit toevallig, maar heb jou hond daar medicijnen voor en helpen die? Want mijn dochter heeft hond van ruim 18 met zo te lezen zelfde probleem ( vocht achter der lingen en daardoor moet haar hart extra der best doen)Erna schreef: `
Basje heeft een chronische longontsteking en een slecht hart. Hierdoor bij tijd en wijle vocht achter de longen. Met het warme weer moet haar hart te hard werken om alles weg te krijgen dus helpen we een handje. Maar het kan ook best zijn dat ze lekker binnen blijft liggen en weinig last van de warmte heeft. Je weet het nooit met een Bas.