Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik had Leo verplicht frieten laten halen. Of iets koken wat hij vies vindt. Bruine pasta ofzo. Dat zal hem leren 
Je brengt me op een ideekoekje schreef: Ik had Leo verplicht frieten laten halen. Of iets koken wat hij vies vindt. Bruine pasta ofzo. Dat zal hem leren![]()
Eet smakelijk 
Dank je. En ik ga voor nu een zak chips halen en voor na het eten een roze Magnum en dan voor bij de thee een doos negerzoenen.
- Charlie Angel
- Moderator
Dan word je humeur vast weer wat beter.Lizzy schreef: Dank je. En ik ga voor nu een zak chips halen en voor na het eten een roze Magnum en dan voor bij de thee een doos negerzoenen.
Oh, gelukkig maar.MarijeEnBoomer schreef: Ze staat te ontdooien![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zelf gerookte makreel. Zalig!!
-
judith1967
- 5-sterren

Lekker 2 broodjes uit de oven met gesmolten kaas erop 
Bijt ik op iets hards,is er een stukje van mijn kies afgebroken
Dus morgen maar even de tandarts bellen :-[Nou moest ik toch volgende week voor controle,dus dan maar iets eerder
Bijt ik op iets hards,is er een stukje van mijn kies afgebroken
Dus morgen maar even de tandarts bellen :-[Nou moest ik toch volgende week voor controle,dus dan maar iets eerder
Stooflappen, gekookte aardappels met jus en boontjes
- -Annemarie-
- 5-sterren

Smakelijk!Lizzy schreef: Dank je. En ik ga voor nu een zak chips halen en voor na het eten een roze Magnum en dan voor bij de thee een doos negerzoenen.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Hier zelfgemaakte pizza, met bodemrecept-tip van -pien-. Hij is helemaal goed zo! Ik had alleen geen Griekse yoghurt dus heb het met kefir gemaakt. Ging ook prima. 
Met tomatenpuree/italiaanse kruiden/knoflook/ui/courgette/tomaatjes/beetje geitenkaas/shiitake uit eigen tuin.
Die hond van ons is nog erger dan een kliko, da's wel bekend. Valt er tijdens het eten een stukje shiitake op de grond, tuft ze het zó uit! Dat vrat ze toch echt niet.
Hoop dat wij nog helemaal gezond zijn, morgen.

Met tomatenpuree/italiaanse kruiden/knoflook/ui/courgette/tomaatjes/beetje geitenkaas/shiitake uit eigen tuin.
Die hond van ons is nog erger dan een kliko, da's wel bekend. Valt er tijdens het eten een stukje shiitake op de grond, tuft ze het zó uit! Dat vrat ze toch echt niet.
Hoop dat wij nog helemaal gezond zijn, morgen.
Fijn dat het recept lekker was-Annemarie- schreef: Hier zelfgemaakte pizza, met bodemrecept-tip van -pien-. Hij is helemaal goed zo! Ik had alleen geen Griekse yoghurt dus heb het met kefir gemaakt. Ging ook prima.
Die hond van ons is nog erger dan een kliko, da's wel bekend. Valt er tijdens het eten een stukje shiitake op de grond, tuft ze het zó uit! Dat vrat ze toch echt niet.![]()
Hoop dat wij nog helemaal gezond zijn, morgen.![]()
![]()
![]()
Beleg klinkt zaaalig
Bami. Met groentepakket (was in de aanbieding), kuipje boemboe (was laatst in de bonus) en einoedels (want het kind lust geen los ei) en komkommer (voor de vitamientjes). Voor meneer en mij ook nog een spiegelei en satesaus erbij.
Vanmiddag een brammetje gegeten en nu een stokbroodje brie. Verder schiet het eten er hier niet bij in hoor

Lekker hollands: draadjesvlees, met gekookte eerpels en broccoli.