Oh, en dierendag sla ik gewoon over
Verjaardagscadeau hond /kat
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Verjaardagscadeau hond /kat
Ik weet de verjaardag prima, ze krijgen ook meestal iets extra's. Maar eigenlijk is het hier elke dag feest 
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ze krijgen niet altijd een cadeau (want die krijgen ze al zo vaak 8) ), maar wel een lekkere taart 
@Parelridder: Geweldige feestfoto!
@Parelridder: Geweldige feestfoto!
Ze krijgen taart natuurlijk! 
- Angelique
- 5-sterren

En een liedje...we vergeten het liedjeLizzy schreef: Ze krijgen taart natuurlijk!![]()

TopgifjeAngelique schreef: En een liedje...we vergeten het liedje![]()
Ja, we zingen inderdaad ook! En dan de foto shoot + filmpje. Maar dat zingen, ik denk wel dat dat 'm doetAngelique schreef: En een liedje...we vergeten het liedje![]()
Ik wil ook een hond 
Ot en Sien doen helemaal niet leuk als ik een liedje voor ze zing; ze kruipen dan weg, bij voorkeur onder het bed, met de oren plat in de nek
Ot en Sien doen helemaal niet leuk als ik een liedje voor ze zing; ze kruipen dan weg, bij voorkeur onder het bed, met de oren plat in de nek
-
Lil
Geen verschil tussen hond en kat hier. Speel ik piano: kat springt erop, honden leggen kop erop (ikke ook spelen). Zing ik hond: piep kat miauw. Maakt dus niets uit haha.koekje schreef: Ik wil ook een hond :(
Ot en Sien doen helemaal niet leuk als ik een liedje voor ze zing; ze kruipen dan weg, bij voorkeur onder het bed, met de oren plat in de nek :(
Ik heb er wel te leen hoor. Alleen Joep kijkt er niet meer van op maar daar zing ik de hele dag al liedjes voor.koekje schreef: Ik wil ook een hond
Ot en Sien doen helemaal niet leuk als ik een liedje voor ze zing; ze kruipen dan weg, bij voorkeur onder het bed, met de oren plat in de nek![]()
- Angelique
- 5-sterren

Op zijn verjaardag zing je niet...kan ook een cadeautje zijneelke schreef: Ik heb er wel te leen hoor. Alleen Joep kijkt er niet meer van op maar daar zing ik de hele dag al liedjes voor.
He ja dat sowieso!
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Daantje is vandaag 2 jaar geworden. Ik zag geen kans om een taart te bakken, hoop daar van het weekend de rust voor te hebben, om het drietal eens flink mee te trakteren. Maar om dan vandaag helemaal niets gebakkerigs te doen..
Dus heb ik een knapperig zoet appeltje uitgehold en gevuld met hutenkase. Smullen!

- Angelique
- 5-sterren

Gefeliciteerd met Daantje
. Je gebakje zou ik hier met vlag en wimpel teruggegooid krijgen 
Ik vind het parasolletje wel heel feestelijk.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer: