een ik ben Alec en heb soms last van gekke uurtjes moment whahaAngelique schreef:![]()
Wat moet dit nou voorstellen
![]()
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

hier geen foto van de dag , (t ging veels te snel) Maar Lizzy ging vanmorgen achter een reiger aan, die vloog over de sloot, met kroost! heen naar het andere veld, en wat doet Lizz, precies, ERACHTERAAN, met een grote sprong zo het water in. Op het veld zit ook veel hoogte verschil dus soms moet ze een heuvel op of af springen, dus hier dacht ze ws ook dat het gewoon gras was.
Ze zwom alsof ze verdronk, we zijn al een poosje aan het oefenen met zwemmen, maar zolang de pootjes de bodem nog raken is het leuk. Maar dit was veels te onverwacht!!
Maar het koppie was om te zoenen toen ze als een speer bij me kwam uitschudden, je zag haar joelen, "ik kan zwemmen, ik kan zwemmen, zag je hetl wel!"
En ik ook trots natuurijk, al was het zwemmen helemaal niet gepland
Vanavond lekker met Oscar gewandeld bij het Tjeukermeer. En vanmiddag hebben de gevederde vriendjes eindelijk weer eens buiten gezeten. Dat heeft de hele buurt geweten, Kaela heeft heel veel zitten schreeuwen
, maar Charlie heeft het aan het eind van de middag goed gemaakt met de buren door bijna zijn hele repertoire te laten horen 

Witte tandjes he voor een grijze hond van al bijna 6 

En en bier 8)

En en bier 8)

Nou, en bedankt hèeelke schreef: Ik heb de zon zien zakken in de zee (hiep hoi)
Oké eigenlijk zat er een dijkje voor![]()
Wat een geweldig mooie en leuke foto's zie ik hier weer.
Lekker deuntje he 8)Riek schreef: Nou, en bedankt hè
Wat een geweldig mooie en leuke foto's zie ik hier weer.
De bloemetjes en de bijtjes

Kaela schreef: Vanavond lekker met Oscar gewandeld bij het Tjeukermeer. En vanmiddag hebben de gevederde vriendjes eindelijk weer eens buiten gezeten. Dat heeft de hele buurt geweten, Kaela heeft heel veel zitten schreeuwen, maar Charlie heeft het aan het eind van de middag goed gemaakt met de buren door bijna zijn hele repertoire te laten horen
![]()
Puik werk Charlie
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

Mijn allerliefste meisje

Bij station Nijmegen wachten op meneer K. En dan vraagt meneer K zich af of ie wel gemist wordt! Kijk dat bekkie nou!

-
Shanti en co
- 5-sterren

- constance.blokzijl
- 5-sterren

Eigenlijk 2 foto's van de dag voor mij, vandaag sportdag op onze hondenclub, mijn meisje snapt eindelijk het spelletje Tug-O-War (mag ook wel ze is nu 5, en loopt daar al vanaf 13 weken) en mijn mooie man, die alles leuk vind wat we doen, behendigheid, T-O-W, sprinten.

Onze enige echte Brum, in 'standje relax' op de bank beneden, samen met de andere poezels in de kamer...wie had dat gedacht
Ikke niet
Door middel van een bench heb ik Brum geïntroduceerd in de kamer, en na een paar 'clashes' die uit veel geblaas en gebrom bestonden, heb ik 'm uit de bench gelaten...af en toe wordt er nog wat gesteggeld maar niemand staat elkaar naar het leven
Zelfs onze kleine Snoet, die hier 'regeert' wil 'alleen maar aan hem snuffelen' maar dat vindt hij nog een beetje eng...Pom boeit het helemaal niks, Poef is een beetje bang van hem (maar dat is helemaal niet nodig natuurlijk).
Brum is het minst onder de indruk van Joep, ze lagen gister kont-aan-kont op de bank
Eten doet hij niet als hij met de anderen is dus dat mag hij rustig boven doen waar ook nog steeds een bak staat.
Hij blijft bij de bank voor in de kamer (daar komen de katten zelden) en daar staat nu z'n 'benedenbak' en water.
Ik ben zooo blij dat het (eindelijk) goed gaat komen
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn voor jullie en Brum!!
Dankjewel! Brum vindt het ook fijn met ons, hij weet precies het zachtste kussentje te vinden