Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
De zon schijnt nog steeds en het is hier nu 29 graden.
- Angelique
- 5-sterren

Ja, hier ook, ik doelde ook meer op het zonnige zuidenLida. S schreef: De zon schijnt nog steeds en het is hier nu 29 graden.
Heerlijk gewerkt. Paardjes huppelen in de wei naast mijn kantoor (jawel). Alleen vanmiddag terug in de auto... 34 graden! 
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Geen zonnig zuiden meer, weg zon. 31,7 graden nu. De sluierbewolking neemt snel toe.
Koele windstoten , nu het sop nog
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Het wordt steeds donkerder boven mijn huis. Parasol, tomatenplanten paprikaplantjes, alles veilig onder de overkapping gezet. De lucht grijs en grauw.
Het is hier nu ook algeheel bewolkt en grijzig, maar niet van die donkere onweerswolken. Wel is het stevig gaan waaien.
Buienradar ligt plat, maar als ik op de satellietbeelden van meteox kijk, lossen de rode pitten in de bewolking allemaal op vlak voordat ze hier zijn.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
koekje schreef: Het is hier nu ook algeheel bewolkt en grijzig, maar niet van die donkere onweerswolken. Wel is het stevig gaan waaien.
Ja, hier nu ook meer wind. Toch zie ik hier boven wolken die op onweer lijken. We moeten het maar afwachten.
Als ik op buienradar kijk, piept BoZ er precies tussendoor steeds 8)koekje schreef: Buienradar ligt plat, maar als ik op de satellietbeelden van meteox kijk, lossen de rode pitten in de bewolking allemaal op vlak voordat ze hier zijn.
Ik zie Gijs gewoon opleven nu 
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
De eerste druppels hebben Dinteloord bereikt. En ook de 1e flits is gezien. Oei, de klap ook gehoord. Het komt eraan.
Hier in Assen nog steeds boven de 30 graden
Gelukkig straks grotendeels binnen gekoelde vracht lossen 
-
Mandarijn
- 5-sterren

Sterkte alvast. Want als ik buienradar zie vergaat de helft van Nederland.*Lia* schreef: De eerste druppels hebben Dinteloord bereikt. En ook de 1e flits is gezien. Oei, de klap ook gehoord. Het komt eraan.
Nut, het lost allemaal op.