Scooby zoekt een ander huisje! Update p9!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Gouden mandje gezocht voor 2 lieverds.

tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Pluto schreef: *overweegtcarriereswitchnaarmatchmaker*
:biggrin2:

Ow, is het gelukt dan?
Pluto
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pluto »

tt-tjes schreef: Ow, is het gelukt dan?
Er is contact tussen Mini en een kennis van me. Ze hebben gisteravond al uitgebreid telefonisch gesproken.
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Spannend zeg, hoop dat het lukt  :duimen:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Pluto schreef: Er is contact tussen Mini en een kennis van me. Ze hebben gisteravond al uitgebreid telefonisch gesproken.
Klinkt goed, nu maar even rustig afwachten tot nadere berichten volgen  ::)
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

De meneer die ze in eerste instantie wel wilde hebben heeft vanmiddag aangegeven dat de bijzonderheden die bij een bengaal komen toch niet zo goed passen bij wat hij zoekt.

Dus helaas toch geen gouden mandje tot nu toe :'(
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Mini's 3-tal schreef: De meneer die ze in eerste instantie wel wilde hebben heeft vanmiddag aangegeven dat de bijzonderheden die bij een bengaal komen toch niet zo goed passen bij wat hij zoekt.

Dus helaas toch geen gouden mandje tot nu toe :'(
Ow, jammer. :(
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Wat jammer. Maar wel goed dat hij dat tenminste eerlijk op voorhand aangeeft. 
Met achteraf problemen te hebben of deze katten te nemen omdat ze zo mooi zijn, is niemand gebaat.
Ik duim wel mee dat er toch snel een goede thuis gevonden wordt.  Eentje waar Lisa echt kan passen (Mickey past overal wel, geloof ik? :)).
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

pearlsofpassion schreef: Wat jammer. Maar wel goed dat hij dat tenminste eerlijk op voorhand aangeeft. 
Met achteraf problemen te hebben of deze katten te nemen omdat ze zo mooi zijn, is niemand gebaat.
Ik duim wel mee dat er toch snel een goede thuis gevonden wordt.  Eentje waar Lisa echt kan passen (Mickey past overal wel, geloof ik? :)).
Mickey is inderdaad overal in te passen en Liza is ook zeker een allemansvriend. Maar ze is wel een raskat met een sterk karakter en duidelijke behoeften. Schrikt er niet van terug om zich aan je been op te trekken als ze geen zin heeft om te springen, Mickey een lel te geven als hij op haar gewenste plekje ligt enzovoort. Daar moet je wel van houden.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Jammer, maar ik kan het me goed indenken eerlijk gezegd.

Ik vind Bengalen prachtig om te zien maar qua karakter trekken ze me absoluut niet, dat heb ik eigenlijk met alle Oosterse katten.
Ik vind ze te opdringerig en veeleisend.

Geef mij maar Maine Coons met hun lompe charme en meer 'laid back' karakter  :biggrin2:

Ik hoop dat zich een andere liefhebber aandient!
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Het is heel persoonlijk he.  Het is ook niet mijn ding, oosterse katten.
Maar er zijn ook zat mensen die dat net geweldig vinden en helemaal voor vallen.

Net als sommige mensen helemaal voor zachtaardige, lieve katers gaan, terwijl ik wel houdt van een pittig karakterpoesje.  :biggrin2:

Er komt vast wel iemand die Liza helemaal het einde vind. :)
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Even een update:

Ik ben momenteel met 2 mensen (uit België notabene) in gesprek over het duo en het is nu een kwestie van dingen tegen elkaar afwegen en dan de knoop doorhakken.

Ze zijn sinds gisteren hier weer terug in huis en bij 1 vd 2 zouden ze eind juli terecht kunnen, dus dan zitten ze hier nog een maandje. Dilemma's, dilemma's...
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Mini's 3-tal schreef: Even een update:

Ik ben momenteel met 2 mensen (uit België notabene) in gesprek over het duo en het is nu een kwestie van dingen tegen elkaar afwegen en dan de knoop doorhakken.

Ze zijn sinds gisteren hier weer terug in huis en bij 1 vd 2 zouden ze eind juli terecht kunnen, dus dan zitten ze hier nog een maandje. Dilemma's, dilemma's...
Als je de keus hebt uit twee, zou ik toch kiezen voor het huisje waar je het beste gevoel bij hebt voor je katjes. Dat maandje extra, indien nodig, overleef je ook wel.

Fijn dat er ontwikkelingen zijn in de zaak! :-*
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Anne in Duitsland schreef: Als je de keus hebt uit twee, zou ik toch kiezen voor het huisje waar je het beste gevoel bij hebt voor je katjes. Dat maandje extra, indien nodig, overleef je ook wel.

Helemaal mee eens!

Bedenk maar zo, als ze ergens ziten en het gaat niet goed, dan haal je ze toch terug en ben je ook niet blij en de katten al helemaal niet.

Ik zou echt het beste adres kiezen, volg je hart en het komt vast goed.
Ik weet dat het moeilijk is als ze nog meer dan een volle mand bij je zijn, maar liever nu dit, en dan later een goede nachtrust en blije berichten.

Sterkte met nadenken!
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Anne in Duitsland schreef: Als je de keus hebt uit twee, zou ik toch kiezen voor het huisje waar je het beste gevoel bij hebt voor je katjes. Dat maandje extra, indien nodig, overleef je ook wel.

Borke schreef: Helemaal mee eens!

Bedenk maar zo, als ze ergens ziten en het gaat niet goed, dan haal je ze toch terug en ben je ook niet blij en de katten al helemaal niet.

Ik zou echt het beste adres kiezen, volg je hart en het komt vast goed.
Ik weet dat het moeilijk is als ze nog meer dan een volle mand bij je zijn, maar liever nu dit, en dan later een goede nachtrust en blije berichten.

Sterkte met nadenken!
Oh dat zeker, het is absoluut geen dealbreaker, net zo min als de afstand. Het beste huis blijft prioriteit nummer 1.

Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Ik heb zojuist de knoop doorgehakt, huisje extra ver weg en wat langer wachten gaat m worden! :D Nu nog pas maken dat ze een keer komt kijken (3:17 rijden volgens haar :-X) en dan eind juli kunnen ze daarheen verhuizen. De spullen voor de kattenren worden bij elkaar gesprokkeld en nu nog hopen dat ze samen gaan met de andere bengaal en siamezen daar.

Plaats reactie