Hooikoorts

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Hooikoorts

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Hier ook veel last! Vandaag valt voor het eerst mee, ff afkloppen, maar afgelopen week, snotsnotsnot, niesniesnies, ogen pij pijn, wrijf nog meer pijn...
Maar goed we zijn dan wel verhuisd, 100 km maar maar dat kan er wel weer toe leiden.
Iets tegen de hooikoorst, zoals anit histamine doe ik nooit meer. Manman wat wordt ik doodmoe van dat spul, niet een beetje maar echt serieus, dan ik soms de hele dag omval.
Volgend jaar maar braaf op tijd beginnen met puur, heb van meer al gehoord dat dta goed werkt.
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Toen ik een paar weken geleden terug kwam van vakantie werd ik ook overvallen
door vreselijke niesbuien, jemig, zo'n last heb ik in jaren niet gehad!  :o
Antihistaminica gebruik ik het hele jaar door (moet helaas) maar ben begonnen de binnenkant van mijn neus een paar x per dag in te smeren met Nasumel, neuszalf op honingbasis (had ik nog liggen) maar je kan ook iets van purol of zo gebruiken.
De zalfjes werken bij mij beter dan die neus sprays  ;)
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door luka en kira »

Bij mij helpt Luffeel van Heel erg goed. Ik gebruik zowel de neusspray als de tabletten.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

O dat ga ik eens bekijken!
KarenH
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door KarenH »

Echt...Medinose is aan te raden hoor!
Hoef je geen zooi meer te slikken.
Maar 1 keer geld uit te geven en op gegeven moment hoef je het bijna niet meer te gebruiken.
yorokobi
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door yorokobi »

Och ik heb dit jaar ook zo ontzettend beel last. Ik dacht dat het aan mij lag. Ondanks de tabletjes van de dokter de oogdruppels en neusspray nog steeds veel last.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

KarenH schreef: Echt...Medinose is aan te raden hoor!
Hoef je geen zooi meer te slikken.
Maar 1 keer geld uit te geven en op gegeven moment hoef je het bijna niet meer te gebruiken.
Helaas hielp dat bij mij minder dan niks :-\
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Gelukkig nog geen dicht hoofd. Wel wat meer niezen en poeh jeukende ogen om gek van te worden.
Ik ga toch weer proberen minder geraffineerde suiker te eten. Vorig jaar eigenlijk helemaal geen last gehad terwijl ik de jaren daarvoor aan de pillen, neusspray en oogdruppels zat....
Afgelopen maanden een beetje het 'suikervrij' en geen brood laten versloffen. Wake-up call om toch maar weer beter op mijn eten te letten. Hoop daarmee toch dat het weer draaglijk wordt.

Overigens ga ik me wel even verdiepen in de tips van Lizzy  ;) maar daar is het nu helaas te laat voor.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Luffeel besteld omdat ik veel producten van Heel wel kan waarderen. Ben benieuwd!
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door luka en kira »

Jantina schreef: Luffeel besteld omdat ik veel producten van Heel wel kan waarderen. Ben benieuwd!
Ben ook benieuwd of het bij jou net zo goed aanslaat als bij mij. Laat je het weten?
KarenH
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door KarenH »

Lizzy schreef: Helaas hielp dat bij mij minder dan niks :-\
Dat is jammer, degene die ik ken hebben er allemaal baat bij.
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

Mijn jongste dochter ging er goed de laatste paar jaar maar heeft ook de laatste weken regelmatig gevraagd om de aerius en ventolin. Ze zit contant vol en benauwd steeds , al maanden meer last van eczeem weer , inmiddels categorie 3 zalf voor gekregen
Nu lees ik puur pollen , dat is misschien wel een idee om te proberen bij haar. De anderen ken ik niet , ga ik ff googlen
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Sigbrid schreef: Mijn jongste dochter ging er goed de laatste paar jaar maar heeft ook de laatste weken regelmatig gevraagd om de aerius en ventolin. Ze zit contant vol en benauwd steeds , al maanden meer last van eczeem weer , inmiddels categorie 3 zalf voor gekregen
Nu lees ik puur pollen , dat is misschien wel een idee om te proberen bij haar. De anderen ken ik niet , ga ik ff googlen
O ja eczeem die hebben we ook. Aan mijn handen kan ik zien hoe erg het met de hooikoorts gesteld is  :-[
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

luka en kira schreef: Ben ook benieuwd of het bij jou net zo goed aanslaat als bij mij. Laat je het weten?
Dat doe ik! Hoop dat ik je kan bedanken voor de gouden tip!  :biggrin2:

Plaats reactie