Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Draadjesvlees, aardappelpureetje en aangeklede slaai. Als toetje een appelcrumble. Ik heb alleen nog maar het vlees eruit gehaald, dus mag wel eens aan de slag.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Ik weet het nog niet. Het moet iets zijn waar ik flink veel van kan maken, aangezien ik deze week late dienst heb en dus warm wil eten voordat ik naar mijn werk ga, maar geen zin heb om 's morgens te koken.
Gisteren als toetje aardbeien crumble wegens overschot aan aardbeien. Heerlijk!koekje schreef: Draadjesvlees, aardappelpureetje en aangeklede slaai. Als toetje een appelcrumble. Ik heb alleen nog maar het vlees eruit gehaald, dus mag wel eens aan de slag.
- Angelique
- 5-sterren

Het waren wrapjes formaat boterhammebordje. Smeertje roomkaas, plakje zalm...whu, wel 2, en dan een dot sla met toebehoren...ik zie echt het probleem niet. Gewoon een kwestie van goed vouwen.Jantina schreef: Dat alles in 1 wrap?hoeveel was de doorsnede van die wrap?
Wij spinazie, dit keer roergebakken met knoflook, spekjes en champignons met aardappelpuree en een Livar slavink.
Morgen weer andijviestamppot. Die kleine heeft een overkill aan bladgroenten de laatste tijd en volgens mij moet je nog wel oppassen met nitraat dus die krijgt morgen de eerste peultjes, voor de variatie van het arme kind. Leve de moestuin![]()
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

Gegrilde groenten uit de oven 8) met pasta en feta erover.
- Angelique
- 5-sterren

De onderste of de bovenste 8)Lizzy schreef: Gegrilde groenten uit de oven 8) met pasta en feta erover.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Welke feta bedoel jij steeds van de ap? Laatst een kwartier voor het fetaschap gestaanLizzy schreef: Gegrilde groenten uit de oven 8) met pasta en feta erover.
Overheerlijke goulash met varkenswang, gerookt paprikapoeder, en paprika's. Rijst erbij.
Voor mij een omeletje met wat groente erin, op brood.
Voor mij een omeletje met wat groente erin, op brood.
Angelique schreef: De onderste of de bovenste 8)
Dat zijn lastige vragen Angelique
Top-oven is conventioneel.
Onderste oven is hete-lucht.
Ik denk er nog even over. Lastig he, als je kunt kiezen
Ik heb besloten. De onderste oven. Poeh. Pittige knoop om door te hakken 
Morgen ga ik cake bakken.
De appelcrumble is komen te vervallen en het alternatief is een rijpe biologische galiameloen.
- Angelique
- 5-sterren

De onderste....fijne keuze 8)Lizzy schreef: Ik heb besloten. De onderste oven. Poeh. Pittige knoop om door te hakken
Cake.....moeder is los hoor
- Angelique
- 5-sterren

Zo'n meloen heb ik ook, maarja, ook een rabarbercrumble. We kunnen ook fruitdag houden natuurlijkkoekje schreef: De appelcrumble is komen te vervallen en het alternatief is een rijpe biologische galiameloen.
Nah, hier toch maar eerst een patatje
Ik heb een kind. Heel makkelijk om je overtollig fruit in te stoppenAngelique schreef: Zo'n meloen heb ik ook, maarja, ook een rabarbercrumble. We kunnen ook fruitdag houden natuurlijk
Nah, hier toch maar eerst een patatje![]()