Lizzy schreef:
Echt zo lastig he, kiezen.... Weet je het inmiddels al?
Ik moest vandaag kiezen tussen bloemkool en pizza. Het is bloemkool geworden en dan maak ik de pizza morgen zelf (ik heb nog geen bakplaat dus die ga ik morgen kopen).
Mac&cheese it is 8)
Plaatje is wel handig bij en pizza ja neem meteen zo'n kek rudolphovenschaal mee, een mens kan niet zonder
Pizzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jaaaaa, uit onze eigen oven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zit nu trouwens (bij de borrel) aan de radijsjes uit eigen moestuin. Kelere, ik was even vergeten hoe gruwelijk heet die dingen zijn, als het geen plof-radijsjes zijn maar echte!
Zo, ruim 350 km getuft om meneer z,n nieuwe auto op te halen, dus maar meteen het volgende ritje voor ,m gepland...ga maar wat te knagen regelen, maakt me niet uit wat
Holysh*t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Binnen 20 minuten had ik echt een ge-wel-dig lekkere pizza uit m'n heteluchtoven!!!!!!!!!!! YES YES YES, ben ZOOO blij!!!!!!!!!!!! (in mijn vorige oven, ook hete lucht, stond er ook 20 minuten voor een pizza maar dan was ie nog rauw..... Nu echt PERFECT). Wow, ik heb nog een flinke punt over voor morgen voor de lunch, nu al zin in
Angelique schreef:
Zo, ruim 350 km getuft om meneer z,n nieuwe auto op te halen, dus maar meteen het volgende ritje voor ,m gepland...ga maar wat te knagen regelen, maakt me niet uit wat
Angelique schreef:
Die zak chips klinkt beter dan pasta met knakworstjes
Nou je zou het toch eens moeten proberen,wij vinden het heel errrug lekker
En dan niet die knakworst uit zo blikje,nee deze liggen in het koelvak( bij de l*dl bv.)
judith1967 schreef:
Nou je zou het toch eens moeten proberen,wij vinden het heel errrug lekker
En dan niet die knakworst uit zo blikje,nee deze liggen in het koelvak( bij de l*dl bv.)
Ik ben heel vrijdenkend, maar ik ga echt geen knakworstjes eten