Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Goulash met rijst en een ijsje na.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Anne in Duitsland schreef: Grrr, doe nou niet! Nou heb ik dat weer nodig in m'n keuken!![]()
Maar serieus, dat schoonmaken van een gasfornuis is wel de belangrijkste reden om er geen te hebben.
Was ook heel blij toen we in ons eerste echte huis geen gas hadden, heb toen meteen een keramisch fornuis gekocht. Supermakkelijk schoonmaken.
Wat gaan we eten vanavond; nog geen idee.
- Angelique
- 5-sterren

Neuh, maar ik heb een glasplaatLizzy schreef: Nee, jou?
Oh ja, dat is ook zo, jij hebt een glasplaat... Ik had hiervoor ook keramisch. Dat had zo z'n voordelen inderdaad 
Vandaag doen we dan maar oven patat met slaai. Kan mijn fornuis niet vies van worden
Vandaag doen we dan maar oven patat met slaai. Kan mijn fornuis niet vies van worden
- Angelique
- 5-sterren

En cup a soup...tenslotte heb je ook een mooie waterkokerLizzy schreef: Oh ja, dat is ook zo, jij hebt een glasplaat... Ik had hiervoor ook keramisch. Dat had zo z'n voordelen inderdaad
Vandaag doen we dan maar oven patat met slaai. Kan mijn fornuis niet vies van worden![]()
Kijk, dat is nog eens een goeie tipAngelique schreef: En cup a soup...tenslotte heb je ook een mooie waterkoker![]()
Ik ga eens wat rijst met kipfilet proberen. (Ik lijk wel een hond haha, wellicht hierna wat RC?)
Manlief bakt frietjes voor zichzelf. Och jeetje, alleen die lucht al...
Ik vind keramische platen dramatisch. Kookt er iets over brandt het meteen knetterhard aan de plaat
Doe mij maar gas.
Ik vind keramische platen dramatisch. Kookt er iets over brandt het meteen knetterhard aan de plaat
Doe mij maar gas.
- Angelique
- 5-sterren

Nog eentje dan, gewoon omdat het kanLizzy schreef: Kijk, dat is nog eens een goeie tip![]()
Afijn, hier vanavond gepofte aardappel, stukkie dooie koe, en een geweldig lekkere salade van veldsla, rucola, rode ui, watermeloen en feta. (Dus ook hier geen vuil fornuis vandaag
- Angelique
- 5-sterren

Doe mij maar inductieHope schreef: Ik ga eens wat rijst met kipfilet proberen. (Ik lijk wel een hond haha, wellicht hierna wat RC?)
Doe mij maar gas.![]()
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
+1Hope schreef: Ik vind keramische platen dramatisch. Kookt er iets over brandt het meteen knetterhard aan de plaat
Doe mij maar gas.![]()
Verder duurt het te lang als je het "gas" lager zet voordat de temperatuur naar beneden gaat.
OT: gebakken aardappels en een zelf samengestelde- en gesneden roerbakschotel. Yoghurt met honing toe.
Ik wilde ook zo graag inductie! Blij dat we het niet gedaan hebben... Dat ding vreet 7400 kWu en we hebben hier in huis maar een totaal aan 8000 kWu. Dus dat ding hadden we weer terug kunnen brengen..........Angelique schreef: Doe mij maar inductie![]()
Vooraf slaai uit een bakje voor mij, boterham met beleg! voor Vera. Als hoofdgerecht hebben we zo een pizza diavolo. Als toetje het restje yoghurtijs met kersensaus.
*ook geen vieze glasplaat*
Ook hier een schoon gasfornuis: Eten opgehaald bij de grillroom op het pleintje hier vlakbij.
Kijk, dat is handigkoekje schreef: Vooraf slaai uit een bakje voor mij, boterham met beleg! voor Vera. Als hoofdgerecht hebben we zo een pizza diavolo. Als toetje het restje yoghurtijs met kersensaus.
Grote gele Mmmmmmm 
En ook hier een schone glasplaat
En ook hier een schone glasplaat