Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Voor vandaag pasta met gorgonzola, kerstomaatjes en rucola gepland.
- Inge en Bono
- 5-sterren

De meneer zorgt voor het eten vanavond; dat wordt dus een above and beyond viesch fornuis 
O wat leukAnne in Duitsland schreef: Dank voor deze foto. Nu weet ik wat we vanavond gaan eten!
Dank!
Gister was ik ziek en ging de hele bbq aan mij voorbij. Ik had nog wel de marinades voor spareribs en kipvleugels gemaakt. Er bleef bijna niks over, meneer -pien- en kinders hebben érg hun best gedaan. Ik heb gister een paar biscuitjes, wat cup-a-soup en een restje salade op. Vandaag weer een koffie geprobeerd maar ik hou het bij éentje.
Ben/was oververmoeid en dat voelt als ziek...köt dat ik dat te laat merk en gister ook het Midzomer Bier- en BBQfestival aan me voorbij moest laten gaan.
Omdat ik gister niet mee-at zijn alle lamskoteletjes nog over en die eten we dan vanavond met salade en stokbrood
De salade maak ik van radijs, wortel, komkommer en bleekselderij, met wat ik nog tegenkom, het gaat er vrolijk uitzien! En er gaat een Aziatische dressing overheen
Frieten van zoete aardappel, bloemkool, wortels en peultjes. En zelfgebakken krentenbrood, want daar had ik vanmiddag zin in.
Courgettes en snijbiet uit eigen tuin met gerookte zalm, roomkaas en pasta.
Geen idee. Dochterlief kookt vandaag. 
- Angelique
- 5-sterren

Spaghetti met maakjegroentelaeensleegsaus.
Vegapizza/shoarma met friet van de jongen met de scooter.
Ik was van plan paddenstoelen lasagne te maken... Maar te lang blijven plakken bij familie dus nu een kant en klare pizza in de oven rossen 8)
- Angelique
- 5-sterren

#schoonfornuisLizzy schreef: Ik was van plan paddenstoelen lasagne te maken... Maar te lang blijven plakken bij familie dus nu een kant en klare pizza in de oven rossen 8)
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
rijst met kip - courgette - aubergine - paprika - wortel - kaas
Allemaal ff in de wok en klaar
Allemaal ff in de wok en klaar
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zo dan, ben wel weer genezen van het gratis Bbq pakket (rund) van de Lidl. Getverdegetver. 
Niet in de bbq want veel regen dus in de grillpan.
Daarbij gestoomde spinazie en de eerste eigen aardappeltjes. Lekker!
Niet in de bbq want veel regen dus in de grillpan.
Daarbij gestoomde spinazie en de eerste eigen aardappeltjes. Lekker!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wij hebben dittum vanavond gegeten: http://www.smulweb.nl/recepten/1020836/ ... s-en-noten
Was lekker! Heb er wel twee tenen knof doorheen gedaan (geperst in de ei-ketjapmix) en extra citroensap en Kikkoman-soyasaus, maar toen was ie ook heerlijk! En o ja, een bosuitje ter garnering.
Was lekker! Heb er wel twee tenen knof doorheen gedaan (geperst in de ei-ketjapmix) en extra citroensap en Kikkoman-soyasaus, maar toen was ie ook heerlijk! En o ja, een bosuitje ter garnering.
Ook een heel groot voordeelAngelique schreef: #schoonfornuis![]()
Maar hee, wie besteld er in hemelsnaam nog Domino's pizza's als je Dr Utker in de vriezer hebt liggen....?! Ik had een echt heerlijke pizza!
Veldsla met couscous, geitenkaas, appel en komkommer