DIY Bruiloft. Zó leuk!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: DIY Bruiloft. Zó leuk!

MTK
1-ster
1-ster

Bericht door MTK »

.
Laatst gewijzigd door MTK op di 13 okt 2015, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

pluk schreef: Vanuit de baasjes bekeken natuurlijk hartstikke leuk. Maar wat heeft Nelson eraan vraag ik me dan af? Die is lekker bij een oppas en moet vervolgens mee in de auto naar een vreemde plek waar z'n baasjes zijn, daar mag ie dan even blijven en vervolgens moet ie weer mee met de oppas. En waarschijnlijk ook nog een oppas die die niet zo heel goed kent, omdat alle naasten op de bruiloft zijn?

Misschien kan dit bij Nelson prima hoor, maar Scott zou dit niet trekken.
Nee, zo lijkt me dat niet echt een strak plan.
De locatie is dicht bij huis. Ik zou een bekende van Nelson kunnen vragen hem op te halen. En even met de oppas bespreken dat ze pas daarna met hem naar het bos gaan. Anders komt meneer helemaal onder de modder op de foto  ;D
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Milo_en_Taina schreef: Ik ben al de hele ochtend weer bezig met de roosjes en de hartjes-slingers. En met de verrassingen natuurlijk  :biggrin2:
Wat staat daar nou in die laatste zin? Volgens mij moet ik toch eens gaan kijken naar een bril.  ::) :P
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Kaio is mee gewest naar het gemeente huis, maar wij deden het ook kort zeg maar  ;) (niet vanwege Kaio maar voor ons hoefden er geen ellenlange verhalen, dichten ed)
En Kaio vond iedereen en alles wel leuk, ook dat scheelt.
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Er werken nogal wat mensen met tafels die een icoontje krijgen ipv een nummmer.  Als identificatie van de tafel he, om mensen te laten weten aan welke tafel ze plaats moeten nemen.  Wij hebben overwogen met kattenfoto's te werken, toen wij gingen trouwen.  We hebben het uiteindelijk wel niet gedaan, maar ik vind het nog steeds wel eel leuk idee.

Misschien is dat een idee? 
Je moet dan wel voldoende duidelijk verschillende foto's van Nelson hebben.  Vb Nelson met paard, met bal, in zijn mand, zwemmend, springend, enz... 
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

pearlsofpassion schreef: Er werken nogal wat mensen met tafels die een icoontje krijgen ipv een nummmer.  Als identificatie van de tafel he, om mensen te laten weten aan welke tafel ze plaats moeten nemen.  Wij hebben overwogen met kattenfoto's te werken, toen wij gingen trouwen.  We hebben het uiteindelijk wel niet gedaan, maar ik vind het nog steeds wel eel leuk idee.

Misschien is dat een idee? 
Je moet dan wel voldoende duidelijk verschillende foto's van Nelson hebben.  Vb Nelson met paard, met bal, in zijn mand, zwemmend, springend, enz...

Oooh dat is ook leuk!
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Hope schreef: Nee, zo lijkt me dat niet echt een strak plan.
De locatie is dicht bij huis. Ik zou een bekende van Nelson kunnen vragen hem op te halen. En even met de oppas bespreken dat ze pas daarna met hem naar het bos gaan. Anders komt meneer helemaal onder de modder op de foto  ;D
Als hij er op die manier toch even bij kan zijn is dat voor jullie allemaal super natuurlijk.
Wel flauw dat ie niet eerst naar het bos mag. Met een paar modderpoten op je jurk is hij toch fijn de hele dag bij je  :biggrin2:

Weet niet of jullie je trouwambtenaar al hebben gesproken. Maar kan me zomaar voorstellen dat hij/zij in het verhaal over jullie de dieren benoemd.

Kijk ook even hier voor leuke foto ideeen met dieren: http://www.bridalguide.com/blogs/bridal-buzz/how-to-dress-your-pet-for-the-wedding
Marielle1988
2-sterren
2-sterren

Bericht door Marielle1988 »

Ik heb even een foto opgezocht van de hele taart:
Afbeelding

Onze trouwambtenaar heeft Senna en Nodin ook nog even genoemd in zn verhaal. Wij hadden alleen de naaste familie bij de plechtigheid dus die hebben het alleen gehoord/meegekregen.  De rest van de familie kwam s middags met het feest en daarvoor hadden we senna en nodin op de taart staan. Je kan zoveel leuke dingen doen, vrienden van ons hadden een groot beeldscherm waarop foto's van zijzelf en de honden werden afgespeeld.
Lil

Bericht door Lil »

Bij een vriendin van mij hadden we de honden meegesmokkelt (iedereen behalve het bruidspaar wist het) en de ringen aan hun halsbanden gebonden. Ongelooflijk leuk. Nu zijn het mega brave honden, dus dat scheelt. Verder waren z inderdaad bij oppas is niets voor een dier zo'n dag.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lil schreef: Bij een vriendin van mij hadden we de honden meegesmokkelt (iedereen behalve het bruidspaar wist het) en de ringen aan hun halsbanden gebonden. Ongelooflijk leuk. Nu zijn het mega brave honden, dus dat scheelt. Verder waren z inderdaad bij oppas is niets voor een dier zo'n dag.
De ceremoniemeester leest mee als het goed is.

CEREMONIEMEESTER, HIER NOG EEN IDEE VOOR EEN VERRASSING  :biggrin2:
MTK
1-ster
1-ster

Bericht door MTK »

.
Laatst gewijzigd door MTK op di 13 okt 2015, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie