Op de bleekselderij na klinkt het heerlijkAnne in Duitsland schreef: Wij hebben dittum vanavond gegeten: http://www.smulweb.nl/recepten/1020836/ ... s-en-noten
Was lekker! Heb er wel twee tenen knof doorheen gedaan (geperst in de ei-ketjapmix) en extra citroensap en Kikkoman-soyasaus, maar toen was ie ook heerlijk! En o ja, een bosuitje ter garnering.![]()
Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

Nasi
heb normaal altijd goreng maar zag dat ik nu per ongeluk koening heb meegenomen zal ook wel lekker zijn toch 
- Angelique
- 5-sterren

Nasi koening is heerlijk!
Paddenstoelen lasagne. Met slaai uit eigen moestuin.
- Angelique
- 5-sterren

Dat klintk wel goed zo'n paddesteollasagne...doe eens wat details?
Hier simpel spinazie ala creme, met rijst, gekookt ei en een kaasflap.
Bloemkoolstampot met oude kaas.
Taaadaaa: http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R8 ... lenlasagneAngelique schreef: Dat klintk wel goed zo'n paddesteollasagne...doe eens wat details?
Ik neem alleen geen light crème fraîche. Gatverdamme! Light! En ik neem meer kaas. En ik neem belegen van ik vind jong beleden slappe hap.
- Angelique
- 5-sterren

Klinkt goed, op dat pastasauskruidenzakje na. Kan dat ook een bechamelletje zijn?Lizzy schreef: Taaadaaa: http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R8 ... lenlasagne
Ik neem alleen geen light crème fraîche. Gatverdamme! Light! En ik neem meer kaas. En ik neem belegen van ik vind jong beleden slappe hap.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Je kunt ook andere groente met een bite nemen. Al vonden wij hem mét de bleekselderij heerlijk!Mowgli schreef: Op de bleekselderij na klinkt het heerlijk
OT: zelfgemaakte vegetarische uiensoep met stokbroodjekaas uit de oven. Mjam!
Ik haat pastasauskruidenpakjes maar deze was echt super goed te eten! Bechamelletje mag ookAngelique schreef: Klinkt goed, op dat pastasauskruidenzakje na. Kan dat ook een bechamelletje zijn?
Bieten met knoflook, rozemarijn, walnoten en geitenkaas uit de oven, gekookte aardappels en een mega gore en vooral dure biologische seitan rol
Getverdemme was dat die rol overzouten, naast te veel zout waren er ook veel te veel kruiden gebruikt. Ik heb 1 hapje genomen en de rest is zo in de vuilnisbak verdwenen. Er moet echt veel gebeuren wil ik weigeren iets te eten en dit zo in de vuilnisbak te smijten.
Als toetje hebben we heerlijke verse biologische aardbeien uit de regio.
Als toetje hebben we heerlijke verse biologische aardbeien uit de regio.
Bloemkool-broccoli pureetje, peultjes en sugarsnaps en een stukje varkenshaas met camembert rustic uit de oven
Chinees.
Lekkere ouderwetse macaroni, met zelfgechopte groenten en biologisch gehakt, met een dotje crème fraîche om het wat smeuïger te maken 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Mijn 1e hello Fresh box is binnen! Dus vandaag aardappeltje uit de oven, kipfiletje en slaai met walnoot, gegrilde perzik en radijs. Erg smakelijk!