Verzamelgroep: Limburg
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Limburg
Is definitief dat de mixen eruit zijn bij SW . Ze moeten anders een erkenning aanvragen voor de mixen , en dat gaan ze niet doen
Bedankt, dat is een duidelijk antwoord. Wat jammer.....!
Misschien een rare vraag, maar kan iemand mij misschien vertellen hoe een lamskarkas uit ziet van SW.
En hoe ik dat dan mij hond moet voeren.
En hoe ik dat dan mij hond moet voeren.
Ik heb ze ooit besteld, en toen was het een stuk rugwervel met ribben, maar dat kan per keer
verschillen, net wat ze over hebben.
verschillen, net wat ze over hebben.
ik heb zo vorig jaar eens besteld en toen kreeg ik overdwars gezaagde stukken ribbenkast echt super, en zacht.
en 2 mnd geleden nog eens besteld en t oen kreeg ik alleen stukken ruggegraat, in de lengt gezaagd en die waren knetter hard, heb ik weggegooid.
Dus het is wat onvoorspelbaar helaas
en 2 mnd geleden nog eens besteld en t oen kreeg ik alleen stukken ruggegraat, in de lengt gezaagd en die waren knetter hard, heb ik weggegooid.
Dus het is wat onvoorspelbaar helaas
Bedankt voor de info.
Misschien dat ik het toch eens ga proberen.
Misschien dat ik het toch eens ga proberen.
-
josien lemmen
- 1-ster

Komt er dit jaar nog een rit met vishuid, kippentipjes, geelhaar en eendennekken?
Is er toevallig een Facebook pagina die actief is voor de versvoerders in (zuid)limburg? En dan bij voorkeur KVV.
Willen overstappen van brokken naar KVV voor onze twee katten, nu bezig met orientatie.
Thx
Willen overstappen van brokken naar KVV voor onze twee katten, nu bezig met orientatie.
Thx
Ik weet geen fb pagina.
Mijn dochter voert haar katten ook kvv en barf.
Ze krijgen carnibest dat ze in de dierenwinkel in Gulpen haalt en ze besteld de rest met mij mee bij Lotgering en via deze site
succes!
Mijn dochter voert haar katten ook kvv en barf.
Ze krijgen carnibest dat ze in de dierenwinkel in Gulpen haalt en ze besteld de rest met mij mee bij Lotgering en via deze site
succes!
Laatst gewijzigd door ywa100 op wo 23 dec 2015, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
barfen is funNedlets schreef:Is er toevallig een Facebook pagina die actief is voor de versvoerders in (zuid)limburg? En dan bij voorkeur KVV.
Thx
ik voer vers
barfmarktplaats
enzenz
Vraagje: ik was vandaag bij de Naanhof en ik zag daar in de vriezer (tussen de vlaaien
) vleesrollen voor de hond liggen: rund, kip, eend en kalkoen. Iemand hier al ervaring mee?
-
Lil
Nog nooit gezien. Ik ben wel heel nieuwsgierig.heicke schreef:Vraagje: ik was vandaag bij de Naanhof en ik zag daar in de vriezer (tussen de vlaaien) vleesrollen voor de hond liggen: rund, kip, eend en kalkoen. Iemand hier al ervaring mee?
Nee geen ervaring maar ik wordt ook nieuwschierig 
Zijn dat dan enkelvoudige rollen of een mix van die 4 soorten?
enkelvoudige en gemixte rollen als ik de etiketten moet geloven.
Ik ben nu de kalkoen aan het ontdooien. Er zit in: kalkoenvlees 60%, eendenkarkas 20%, kiplever 10% en kiphart 10%
Vanavond mag de hond en de kat er aan proeven, ben benieuwd hoe het eruit ziet en hoe ze het vinden (en of ze er van aan de rees gaan
...).
Ik ben nu de kalkoen aan het ontdooien. Er zit in: kalkoenvlees 60%, eendenkarkas 20%, kiplever 10% en kiphart 10%
Vanavond mag de hond en de kat er aan proeven, ben benieuwd hoe het eruit ziet en hoe ze het vinden (en of ze er van aan de rees gaan