Steppen met de hond
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Steppen met de hond
Iemand bekend met deze winkel?
Zij hebben een aantal merken? Ik zou graag eens het verschil willen zien en uitproberen?
Volgens mij zitten ze in Amersfoort.
http://www.step-kopen.eu/
Zij hebben een aantal merken? Ik zou graag eens het verschil willen zien en uitproberen?
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Heb ik mijn step gekocht! Hele leuke meneer die de tijd nam om te luisteren wat ik wilde en waarbij ik diverse steps mocht proberen om te kijken wat het verschil is, ik heb uiteindelijk een city bike gekocht omdat ik toch in de stad woon en eigenlijk alleen maar over verharde paden komDanny schreef: Iemand bekend met deze winkel?
Leuk om te horen! Eens kijken of ik een keer richting Amersfoort kan...constance.blokzijl schreef: Heb ik mijn step gekocht! Hele leuke meneer die de tijd nam om te luisteren wat ik wilde en waarbij ik diverse steps mocht proberen om te kijken wat het verschil is, ik heb uiteindelijk een city bike gekocht omdat ik toch in de stad woon en eigenlijk alleen maar over verharde paden kom
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Bij de workshop die ik gedaan heb waren ook verschillende merken steps voorhanden.
De fijnste vond ik de Amigofootbike ( http://www.amigofootbike.nl ), maar helaas is die niet te vinden 2e hands.
Een nieuwe step was boven mijn budget.
De fijnste vond ik de Amigofootbike ( http://www.amigofootbike.nl ), maar helaas is die niet te vinden 2e hands.
Een nieuwe step was boven mijn budget.
Zo gisteravond via de sportschool mee geweest met een groepje. Er gaat dan een instructeur mee en die zet een route uit.
Erg leuk, phoe 12 km gestept.
Hmmm nou ben ik niet mega sportief, dus ja ik was best moe toen ik thuis kwam. Maar de les werd mooi afgesloten met wat rek en strek oefeningen. Ja ik vond het erg leuk!
Hmmm nou ben ik niet mega sportief, dus ja ik was best moe toen ik thuis kwam. Maar de les werd mooi afgesloten met wat rek en strek oefeningen. Ja ik vond het erg leuk!
Jeetje 12 km, das gelijk een eind
- constance.blokzijl
- 5-sterren

12 kilometer! [emoji33] ik ben al kapot bij 5.....Danny schreef: Zo gisteravond via de sportschool mee geweest met een groepje. Er gaat dan een instructeur mee en die zet een route uit.
Knap hoor! En steppen is ook leuk!
Echt knap! Dat is mij nog niet gelukt hoor haha. Begint de spierpijn al te komen of valt het nog mee?
Haha, ik dacht voor de meeste hier zal het heel normaal,zijn om 12 km te steppen....
Maare nee met de spierpijn valt het reuze mee. Ik kan wel voelen dat ik gister wat gedaan had, maar echt spierpijn kan ik het niet eens noemen.
Maare nee met de spierpijn valt het reuze mee. Ik kan wel voelen dat ik gister wat gedaan had, maar echt spierpijn kan ik het niet eens noemen.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik heb een collega die heel veel stept, hij heeft er ook meerdere en er zit heel simpel verschil in; ik heb zelf een hogere treeplank, dus ik moet meer 'werken' met het steppen, mijn collega heeft ook zo'n snelle echt een sportstep. Hij heeft daarmee vorige week een tocht van 95 km gedaan.Danny schreef: Haha, ik dacht voor de meeste hier zal het heel normaal,zijn om 12 km te steppen....
Hij zei al met mijn step is dat geen doen, dan moet ik er 1 met een lagere plank. Maar daar zijn ze me te duur voor, en 95 km ga ik echt niet steppen [emoji16]
Ik heb nu een Doggatie te leen, en van de week heb ik die 12 km op een Kickbike gedaan, die hebben lage tree planken.
Nee 95 km zal ik ook niet gaan doen hoor, maar een uur steppen vind ik wel lekker. Ik wil het graag een beetje afwisselen, lekker met Fendi samen en een beetje sportieve toch alleen.
Nee 95 km zal ik ook niet gaan doen hoor, maar een uur steppen vind ik wel lekker. Ik wil het graag een beetje afwisselen, lekker met Fendi samen en een beetje sportieve toch alleen.
Joepie!!!! Ik heb een mooie step gekocht!
Ben er super blij mee. Zal nog een foto plaatsen.
Het is de Kickbike Sport G4 geworden. Heb er al een aantal keer een rondje op gestept van 5a8 km! Super hoor.
Ben er super blij mee. Zal nog een foto plaatsen.
Het is de Kickbike Sport G4 geworden. Heb er al een aantal keer een rondje op gestept van 5a8 km! Super hoor.
Fijne step is dat he! Ik step vaak een stuk en laat mijn hond dan zwemmen om vervolgens een stukje te lopen en dan weer te steppen
zo blijft de wandeling ook afwisselend.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Veel plezier ermee!
Is er hier in noord nederland ook een workshop steppen te volgen en meerdere steps uit te proberen?