vetbulten weg laten halen bij oude hond of niet?
Moderator: Lizzy
Re: vetbulten weg laten halen bij oude hond of niet?
Ik zou met de homeopathie aan de slag gaan en hard duimen! Ik duim mee 
-
Sennaruby
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het nu gaat en of je homeopathie geprobeerd hebt. Ik ben nu bezig met een middel en dat helpt erg goed. Mijn hond van 10 heeft meerdere grote vetbulten en ik wil haar liever niet opereren en het gaat nu echt stukken beter!
Wat eeN moeilijke beslissing en wat is wijsheid. Ik hoop ook dat het homeopatisch middel helpen zal. Ben wel nieuwsgierig wat dat is want Belle heeft ook steeds meer vetbulten.
Ik wist ook niet dat voeding daar een rol in speelde.
Knuffels Belleke
Ik wist ook niet dat voeding daar een rol in speelde.
Knuffels Belleke
Ik zag deze vanmorgen voorbij komen: http://healthypets.mercola.com/sites/he ... cebookpets. In het kader van dit topic misschien wel interessant.
-
Sennaruby
- 5-sterren

- Contacteer:
Interessant stuk, Lizzy. Ik ben ook benieuwd. Heb jij homeopathie al geprobeerd, Belleke?
Lang geleden, maar ben benieuwd wat voor middel je dan gafSennaruby schreef: di 23 jun 2015, 14:18 Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het nu gaat en of je homeopathie geprobeerd hebt. Ik ben nu bezig met een middel en dat helpt erg goed. Mijn hond van 10 heeft meerdere grote vetbulten en ik wil haar liever niet opereren en het gaat nu echt stukken beter!