Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Aangeklede witlofslaai, aangeklede gebakken krieltjes en wostjes van dode koe. Als toetje galiameloen.

Die met kruis is met olijven voor meneer K, ik had zonder. Was errug jammie!
Pizza. Homemade. Yummie!
Andijviestamppot met spekjes.
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

- -Annemarie-
- 5-sterren

Zelf gepaneerd en gefrituurd visje, paksoi en mihoen met extra smaak. 
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

Chili con carne
Sushi....
Dat ziet er lekker uitKaela schreef:
Die met kruis is met olijven voor meneer K, ik had zonder. Was errug jammie!
En uit de oven!
Wat zit er in?
Ik heb aardappeltjes met venkel, prei en worteltjes in de oven. Met veel knoflook en olijfolie en rozemarijn en tijm.
- Charlie Angel
- Moderator
Oh dat klinkt lekker zeg! Hoe laat eten jullie?Lizzy schreef: Ik heb aardappeltjes met venkel, prei en worteltjes in de oven. Met veel knoflook en olijfolie en rozemarijn en tijm.
En anders heb je een receptje?
Dus. Goed topic.
Hahaha, geen idee, mollenvanger is nog aan het werkMaxi's 3-tal schreef: Oh dat klinkt lekker zeg! Hoe laat eten jullie?
En anders heb je een receptje?![]()
Maar ik heb ook geen receppie. Zelf aangekloot. Ik heb de aardappeltjes wel van de voren gekookt, in schil. En de worteltjes heb ik ook even gekookt. Ik was bang dat dit anders te hard zou blijven. En dit in een grote braadschaal gemikt en dat gaat zo de oven in. Aan Leo's kant leg ik er een stukje dooie vis bovenop. Kabeljauw.
- Charlie Angel
- Moderator
Oh, dan heb ik nog tijd zat om richting Z'meer te rijden.Lizzy schreef: Hahaha, geen idee, mollenvanger is nog aan het werk
Maar ik heb ook geen receppie. Zelf aangekloot. Ik heb de aardappeltjes wel van de voren gekookt, in schil. En de worteltjes heb ik ook even gekookt. Ik was bang dat dit anders te hard zou blijven. En dit in een grote braadschaal gemikt en dat gaat zo de oven in. Aan Leo's kant leg ik er een stukje dooie vis bovenop. Kabeljauw.
Maar klinkt goed!
Super simpel! 200 gram Spercieboontjes en 300 gram broccoli koken (volgens recept 2 minuten, ik heb wat langer gedaan omdat wij niet zo van knapperige boontjes houden) en afgieten. 2 lepels Pesto (recept was een potje, ik heb zelf gemaakt met rucola), een hand zwarte olijven en 200 gram fetta blokjes er doorheen roeren en in soufleschaaltjes doen.Lizzy schreef: Dat ziet er lekker uit![]()
En uit de oven!
Wat zit er in?
Per bakje van 3 plakjes bladerdeeg een rondje maken en een dakje erop maken en even insmeren met eidooier. 20 minuten op 200 graden en smullen maar! Wij vonden het superrrrr lekker en wij zijn helemaal niet zulke beste groenten eters, dus was wel goed voor ons