NééééééééééééééééééMaxi's 3-tal schreef: Maar dat kunnen we er altijd nog van maken natuurlijk!![]()
![]()
Vrouwending?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Vrouwending?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
MakkelijkMaxi's 3-tal schreef: Maar dat kunnen we er altijd nog van maken natuurlijk!![]()
![]()
Waar ben je bang voor RonaldRonald schreef: Néééééééééééééééééé
Enne mijn man hoeft niet op BP te zitten zegt hij, want ik zit daar al.
Bij consumentenvragen stelt hij wel vaak voor om het hier te vragen
Ik denk dat het komt omdat evolutionair gezien de vrouwen over het bereiden van eten gaan en het zorgen voor de kinderen.Paul_Barte schreef: Na ff mee te hebben gelurkt de laatste tijd vroeg ik mij of voeding en het samenstellen van de voeding typisch een "vrouwending" is.
Ik kom relatief erg weinig mannen tegen naar mijn gevoel terwijl in de beginperiode van Barfplaats toch aardig wat mannen waren vertegenwoordigd.
Grtz
Paul
Ondanks dat mijn vriend voor mijn eten zorgt is de verzorging van de poes gelijk op mijn schouders gekomen
Ik kom op huisdierenfora dan ook zelden mannen tegen ;-) kom je op een voetbalforum dan is het andersom
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ronald schreef: Néééééééééééééééééé
Zeg dat nou niet; voor je het weet komt de mooncup weer om de hoek kijkenRonald schreef: Gelukkig trouwens de eerste keer dat er "vrouwending" staat en het geen vrouwending is!!![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja hoor daar is ie weerMini's 3-tal schreef: Zeg dat nou niet; voor je het weet komt de mooncup weer om de hoek kijken![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Ik vind hier wel weer genoeg mannen zitten terwijl de titel duidelijk vrouwending zegt. 
- -Annemarie-
- 5-sterren

En wij vrouwen zijn er niet eens over begonnen.Mieke L. schreef: Ja hoor daar is ie weer![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee wij hebben de naam maar je ziet het hè?-Annemarie- schreef: En wij vrouwen zijn er niet eens over begonnen.![]()
Ik had geen idee wat een mooncup was. Eigenlijk dacht ik aan een soort muffin met maanzaadjes, maar dat was het niet.Mini's 3-tal schreef: Zeg dat nou niet; voor je het weet komt de mooncup weer om de hoek kijken![]()
Wanneer hebben jullie dit besproken en wat was de uitslag van dit verhaal......... ik ga hier vannacht over dromen geloof ik.
Zei er iemand Mooncup?Maxi's 3-tal schreef: Maar dat kunnen we er altijd nog van maken natuurlijk!![]()
![]()
Hier ook een grote stoere vent, die na 4 jaar nu ook pens ontdooit
Was ooit echt een serieus topic!Sher schreef: Ik had geen idee wat een mooncup was. Eigenlijk dacht ik aan een soort muffin met maanzaadjes, maar dat was het niet.
Wanneer hebben jullie dit besproken en wat was de uitslag van dit verhaal......... ik ga hier vannacht over dromen geloof ik.![]()
![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

[emoji2] [emoji2] [emoji2]Mini's 3-tal schreef: Zeg dat nou niet; voor je het weet komt de mooncup weer om de hoek kijken![]()
- Angelique
- 5-sterren

Op pagina 1 van de 50 nog wel jaKim_S schreef: Was ooit echt een serieus topic!![]()