Ik zei toch ooitAngelique schreef: Op pagina 1 van de 50 nog wel ja![]()
Vrouwending?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Vrouwending?
-
Paul_Barte
- 5-sterren

Was de vraag een spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok? Nee toch haha.
Grtz
Paul
Grtz
Paul
In het begin bemoeide 'vriendlief' zich er niet echt mee vond het allemaal wel prima eigenlijk . Tot hij toch echt zag wat het deed veranderen , hij was echt om en heeft inmiddels meerderen kunnen overtuigen van de voordelen van vleesvoeding . Zelfs zijn werkgever en anderen op of via zn werk , helaas is zn moeder lastiger te overtuigen dus daar hebben we het opgegeven inmiddels . Kvv kan hij nog volgen , het barf gedeelte laat hij echt aan mij over overigens . Ik ben dus degene met de grote messen , hakbijl , etc en die weet wat in de vriezer ligt en de honden en katten voert .
+1Kim_S schreef: Ik zei toch ooit
![]()
Grappig, op t bierbrouwforum loopt t zelfde topic maar dan andersom.
Weet wat je zegt, jongen... Weet wat je zegt!Mini's 3-tal schreef: Zeg dat nou niet; voor je het weet komt de mooncup weer om de hoek kijken![]()
Hij doe het zelf hè?Mieke L. schreef: Ja hoor daar is ie weer![]()
[emoji3]
Ik denk dat in de regel de honden meer een vrouwending zijn. Net als Angelique wil je niet weten hoe vaak ik de afgelopen jaren heb gelezen : "mijn vriend vind BARF niet goed" of "mijn vriend vindt botten eng" of "mijn vriend vindt het vies" of "mijn vriend weigert dit te geven". Ik heb eigenlijk nog nooit gelezen "mijn vriendin vindt het niet goed".
Vroeger Paul, vroeger zaten hier ook mannen om andere redenen dan hondenvoer

Vroeger Paul, vroeger zaten hier ook mannen om andere redenen dan hondenvoer
Nou hier even een tegenhanger dan: Mijn vegetarische man doet hier het zware werk! Karkassen portioneren voor Oscar, alles wat voor de katten gemalen moet worden in kleine stukjes hakken, helpen portioneren en helpen schoonmaken.Lizzy schreef: Ik denk dat in de regel de honden meer een vrouwending zijn. Net als Angelique wil je niet weten hoe vaak ik de afgelopen jaren heb gelezen : "mijn vriend vind BARF niet goed" of "mijn vriend vindt botten eng" of "mijn vriend vindt het vies" of "mijn vriend weigert dit te geven". Ik heb eigenlijk nog nooit gelezen "mijn vriendin vindt het niet goed".
Vroeger Paul, vroeger zaten hier ook mannen om andere redenen dan hondenvoer![]()
![]()
En bij de helft van die dingen staat vleesetende ikke te piepen dat het vies is
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Met regelmaat hebben we het hier over mooncups in de vaatwasser en weten elke keer weer mensen te onderwijzen over de wondere wereld van de mooncup
Ik kan me ook wel voorstellen dat dat mannen afstoot jaMarijeEnBoomer schreef:mooncup
Met regelmaat hebben we het hier over mooncups in de vaatwasser en weten elke keer weer mensen te onderwijzen over de wondere wereld van de mooncup![]()
Hier is de man ook erg voor het barfen hoor. Die verteld er het trotst over op feestjes en partijen. Maar die vind het verder niet zo nodig om dingen te lezen of uit te zoeken. Hij zou het verder ook prima vinden als ze normaal geent, 4 x per jaar ontwormt en een vlooien en teken pipet zouden krijgen.
Leo doet de inkopen, rijdt van de ene kant van NL naar de andere, houdt de voorraad bij, etc. etc. Maar ja, Leo heeft geen zin meer om op een forum mee te tokkelenKaela schreef: Nou hier even een tegenhanger dan: Mijn vegetarische man doet hier het zware werk! Karkassen portioneren voor Oscar, alles wat voor de katten gemalen moet worden in kleine stukjes hakken, helpen portioneren en helpen schoonmaken.
En bij de helft van die dingen staat vleesetende ikke te piepen dat het vies is. Ik heb ook altijd handschoenen aan en hij nooit.
Waarom is jouw man hier niet ???
Omdat die alleen op fora over auto's en games praatLizzy schreef: Leo doet de inkopen, rijdt van de ene kant van NL naar de andere, houdt de voorraad bij, etc. etc. Maar ja, Leo heeft geen zin meer om op een forum mee te tokkelen. Geen enkel forum hoor, dus ook deze niet.
Waarom is jouw man hier niet ???![]()
![]()
![]()
En niets over mooncups wil weten
- Angelique
- 5-sterren

Hier net zo. Geen prbbleem met het voer, integendeel zelfs, maar er over beppen...neuh en daarbij vind hij het zozo om met z'n 2en op 1 forum actief te zijn. Dus meneer Lique is actief op andere fora, heeft hier nog wel een account, maar reageert nooit en leest alleen mee op aangeven van...moet je dat eens lezen
net zoals ik op zijn fora een account heb en maar heel zelden ergens op reageer, maar meer voor het...moet je dat eens zien. Gebeurd overigens niet zo heel veel, want gutmejer, wat een strontogezellige fora heb je erbij zitten. Nog een wonder dat het leden heeft.
Maar het algemeen beeld is wel dat hij dit dus een vrouwenforum (= gezellig en altijd wel wat om over te l*llen) vindt en ik deel die mening ook wel.
Maar het algemeen beeld is wel dat hij dit dus een vrouwenforum (= gezellig en altijd wel wat om over te l*llen) vindt en ik deel die mening ook wel.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn vriend evangeliseert zelfs rauw voer en onnodig enten e.d... Zelf regelen is niet zijn ding, dus ik moet alles doen.. Maarrrrr!!! Vorige week was ik vergeten eten uit de vriezer te halen, hem gevraagd dat even te doen.. Hij wist niet wat, ik gezegd, doe maar wat, en er lag goed voer (geportioneerd stukje KVVLizzy schreef: Ik denk dat in de regel de honden meer een vrouwending zijn. Net als Angelique wil je niet weten hoe vaak ik de afgelopen jaren heb gelezen : "mijn vriend vind BARF niet goed" of "mijn vriend vindt botten eng" of "mijn vriend vindt het vies" of "mijn vriend weigert dit te geven". Ik heb eigenlijk nog nooit gelezen "mijn vriendin vindt het niet goed".
Vroeger Paul, vroeger zaten hier ook mannen om andere redenen dan hondenvoer![]()
![]()
Hier is vriendlief ook niet zo van de fora. Hij vindt rauw voeren helemaal prima, geniet van de hond die aan het genieten is. Wil ook wel helpen om het bevroren vlees te verdelen maar over het algemeen doe ik dat zelf. Menu maken (mijn ding), voorraad beheer (mijn ding), eten uit de vriezer halen (mijn ding). Maar met het voeren heeft hij geen enkel probleem 
O ja en hij rijdt naar alle locaties waar ik hem heen stuur om vleesjes te halen, praatje te maken, indien nodig te helpen. Zodra het over de drempel is is het weer mijn 'probleem'.
O ja en hij rijdt naar alle locaties waar ik hem heen stuur om vleesjes te halen, praatje te maken, indien nodig te helpen. Zodra het over de drempel is is het weer mijn 'probleem'.