Ja, verbaasde mij ook hoor! Wel lekker, het is nu 20,5 graad in de huiskamer.
Half uur in het bos gelopen, maar toch voelt het al warmer dan het is. Tis 16 graden, maar ik had het warm in mijn t shirt.
Zo ff een oplossing knutselen voor de airco, zodat het gat waar de slang in moet verder ook dicht is. Die ga ik de komende dagen tijdig aanzetten, hopelijk houd dat de warmte er uit.
Morgenochtend eigenlijk wel weer plannen voor het bos, maar ik denk dat ik dan nog vroeger moet. Ga denk ik mijn boterhammen maar meenemen en daar ontbijten, dan zijn ze er toch ff uit zonder al te veel inspanning. Morgenavond dan hopelijk even naar het water vlak voor het donker wordt, en verder niks.
Overdag moeten ze er toch ook nog wel even uit voor een plasje, maar als het goed is kan ik via het gangetje achter, daar is overdag schaduw, en kunnen ze in het gemeente perkje ff plassen.
Ja, ik denk dat ik mijn hitteplan wel gemaakt heb. Voor de dieren dan. Want aan mezelf wil ik nog ff niet denken, ons kantoor is een mega slecht geisoleerd gebouw met een plat dak

en de ritjes van afspraak naar afspraak, iedere keer 10 min in de auto zonder airco, in de stad, klinken ook nog niet echt aantrekkelijk...