wie gebruikt haarzeep?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: wie gebruikt haarzeep?
Stap vandaag de zeeman binnen staan er olijfolie shampoos van prize cosmetics. Prijs 99 cent! Even 1 fles meegenomen om te proberen en mijn haar voelt heerlijk! Morgen gelijk nog wat flessen inslaan!
Ik heb net mn haren gewassen met het zeepje van Louland, de lavender spicy. M'n haar geurt nu heerlijk en de krullen schieten al in mn natte haar 
De kam en borstel zijn ook prettig.
Bij Werfzeep ga ik het weekend mn bestelling doen.
[quote="chery"]
Stap vandaag de zeeman binnen staan er olijfolie shampoos van prize cosmetics. Prijs 99 cent! Even 1 fles meegenomen om te proberen en mijn haar voelt heerlijk! Morgen gelijk nog wat flessen inslaan!
[quote="chery"]
Klinkt goed!zurca schreef: Ik heb net mn haren gewassen met het zeepje van Louland, de lavender spicy. M'n haar geurt nu heerlijk en de krullen schieten al in mn natte haar
Heb je nagespoeld met azijn?
Wat voor kam/borstel heb je besteld?
Ik kreeg vandaag van Louland mijn kleine houten kam, heel apart en niet statisch.
Denk dat ik er nog een wil bestellen met wat langere tanden.
En een olijfhouten borstel met kussen, daarvan vind ik de haren wat kort en zacht.
Ik had toch diegene moeten kiezen die zij adviseerde denk ik...
De azijn heb ik nu niet gedaan, dat doe ik soms wel..soms nietBorke schreef: Klinkt goed!
Heb je nagespoeld met azijn?
Wat voor kam/borstel heb je besteld?
Ik kreeg vandaag van Louland mijn kleine houten kam, heel apart en niet statisch.
Denk dat ik er nog een wil bestellen met wat langere tanden.
En een olijfhouten borstel met kussen, daarvan vind ik de haren wat kort en zacht.
Ik had toch diegene moeten kiezen die zij adviseerde denk ik...
Ik heb een houten kam, met handvat en een olijfhouten borstel zonder kussen. (Beide voor dun/normaal haar, kort tot halflang haar) Ik gebruik bijna nooit een kam/borstel omdat ik dan gelijk zulk statisch haar heb, dat heb ik hier niet bij....
Mooi he dat olijfhout, gewoon een plezier om naar te kijken en in je handen te hebben.zurca schreef: De azijn heb ik nu niet gedaan, dat doe ik soms wel..soms niet
Ik heb een houten kam, met handvat en een olijfhouten borstel zonder kussen. (Beide voor dun/normaal haar, kort tot halflang haar) Ik gebruik bijna nooit een kam/borstel omdat ik dan gelijk zulk statisch haar heb, dat heb ik hier niet bij....
Inderdaad niet statisch.
Hoe lang zijn de tanden van jouw kam?
Ik heb de allerkleinste en fijnste houten kam gekocht, maar had toch liever langere tanden gehad en die met handvat lijkt me wel wat 8)
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Mijn haarzeep was op maar ik had nog een stuk Aleppozeep liggen. Daar mijn haren mee gewassen: wow! Zacht als veertjes zijn ze nu, en m'n haar valt ook beter en mooier. Het opschuimen gaat wat lastiger, maar ik ben wel blij met het resultaat!
- luka en kira
- 5-sterren

Hier nog een fan van de Aleppozeep. Ik was de honden er ook mee, naar volle tevredenheid!Anne in Duitsland schreef: Mijn haarzeep was op maar ik had nog een stuk Aleppozeep liggen. Daar mijn haren mee gewassen: wow! Zacht als veertjes zijn ze nu, en m'n haar valt ook beter en mooier. Het opschuimen gaat wat lastiger, maar ik ben wel blij met het resultaat!
Ik had een haarzeep van Lush, naar volle tevredenheid. Heb heel dik haar met een lichte slag en moest altijd conditioner gebruiken om het doorkambaar te krijgen maar met de haarzeep kan ik het zo uitborstelen na het wassen 
Heb nu de haarzeep van Werfzeep die heb ik nu 1x gebruikt en mijn haar voelt wat vettig/touwig. Met de zeep van Lush had ik dat ook af en toe. De oplossing was toen zorgen dat de zeep echt overal goed schuimt en dit goed uitspoelen. bij de volgende wasbeurt ga ik er dus op letten dat het ook echt overal goed sopt
. Heb ook de schoonmaakzeep, koffiescrub en nog 2 andere zepen van ze besteld en ik vind het echt super lekker. Moest wel een beetje wennen aan de kruidige geuren en het drogere gevoel aan de huid maar vind het nu een heerlijk schoon gevoel. Mis alleen een bodylotion/creme van dezelfde geur misschien is dat niet meer nodig met deze zepen maar vind het altijd wel fijn om te smeren na het douchen 
Ik heb ook bij www.helemaalshea.nl gekeken daar hebben ze meerdere haarzepen die er fijn uitzien maar misschien dat ik nog een paar zepen bij Werfzeep bestel om als haarzeep uit te proberen
Heb nu de haarzeep van Werfzeep die heb ik nu 1x gebruikt en mijn haar voelt wat vettig/touwig. Met de zeep van Lush had ik dat ook af en toe. De oplossing was toen zorgen dat de zeep echt overal goed schuimt en dit goed uitspoelen. bij de volgende wasbeurt ga ik er dus op letten dat het ook echt overal goed sopt
Ik heb ook bij www.helemaalshea.nl gekeken daar hebben ze meerdere haarzepen die er fijn uitzien maar misschien dat ik nog een paar zepen bij Werfzeep bestel om als haarzeep uit te proberen
-
Paul_Barte
- 5-sterren

Kom net van de kruidvat vandaan en zag harde zeep van Savon in 3 verschillende smaken.
Slechts 1,49 voor 80 gram. Kun je hier ook je haar mee wassen of is dat helemaal verkeerd.
Als ik vroeger in de zinken tobbe zat pakte mijn moeder ook gewoon huishoudzeep. Volgens mij bestond er nog geen shampoo (ben al heel oud hoor lol).
Grtz
Paul
Slechts 1,49 voor 80 gram. Kun je hier ook je haar mee wassen of is dat helemaal verkeerd.
Als ik vroeger in de zinken tobbe zat pakte mijn moeder ook gewoon huishoudzeep. Volgens mij bestond er nog geen shampoo (ben al heel oud hoor lol).
Grtz
Paul
Als je zulke hebt kunnen scoren, dan kun je daar ook je haar mee wassen:Paul_Barte schreef: Kom net van de kruidvat vandaan en zag harde zeep van Savon in 3 verschillende smaken.
Grtz
Paul

Vroeger gebruikte mijn moeder Sun. Maar dat is gemaakt van verzeept rundervet. Naaah, laa maa
Ik heb bij de Werf de haarzeep gekocht. Toch maar weer eens proberen. En de huishoud + koffie-handzeep. Mijn hemel....... wat lekker...... Ik heb de hele dag zin om mijn neus in die zeep te steken, vooral de handzeep (koffie). Ik hoop er lang mee te doen.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Kleine stukjes gebruiken Lizzy 
Ik snijd er een stuk af en leg de rest in de koelkast, ik doe er best lang mee maar maak ook mijn allesreiniger en afwasmiddel eerst op.
Ik snijd er een stuk af en leg de rest in de koelkast, ik doe er best lang mee maar maak ook mijn allesreiniger en afwasmiddel eerst op.
OK, leg uitFenixjuh schreef: Kleine stukjes gebruiken Lizzy
Waarom doe je dat? Is dat nodig? En voor alle zepen, ook de haarzeep?
Ik heb net trouwens mijn benen geschoren met haarzeep en dat gaat uitstekend mag ik wel zeggen
. Gladde zachte benen.
ik heb de haarzeep wel in 4-en gesneden. Volgens mij doe ik er dan langer mee, maar dat kan ook een gevoel zijn. Het stond trouwens wel als tip bij de zepen van Louland om de zeep in stukken te snijden........