Echt te makkelijk!Jantina schreef: Hoe maak je die?
Ik haal een pizzaaaa denk ik. En morgen verse haring op een broodje en groene salade erbij. En donderdag een lauwwarme pasta pesto. Zo, dat is mijn hitteplan voor de komende dagen![]()
Je neemt iets van uitjes, bosuitjes, stukjes tomaat (ik had 2 tomaten) en daar heb ik dan basilicum op gedaan maar verse korianderblaadjes of peterselie kan ook. Je kunt ook andere groenten nemen natuurlijk. Ik denk dat stukjes champignons ook lekker is. Of courgette. Nou, de groenten verdeel je over een muffin-bakjes-ding. Ik heb dit gekocht (van Tefal-je-denkt-ook-aan-alles):

Daarop heb ik een klein beetje geraspte kaas gedaan.
Dan 6 eieren loskloppen met zout en peper, eroverheen kiepen en in een op 200 graden voorverwarmde oven 20 a 25 minuten bakken.
Eigenlijk kun je er in kiepen wat je lekker vindt. Kaas, maar ook spek, kip, ricotta, spinazie, etc.
Even laten afkoelen en uit de vormpjes halen. Dat ging makkelijk met een vork. Gelijk opeten of af laten koelen en in een afgesloten bak in de koelkast bewaren. Je schijnt ze in de magnetron op te kunnen warmen maar ik heb geen magnetron dus dat ga ik niet proberen.