Het was heel helder vannacht en bijna volle maanKaio schreef: in het donker zie ik niks!
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
lianneke
- 5-sterren

Re: Het weer
- constance.blokzijl
- 5-sterren

eelke schreef:zit ik hier met mijn hitte plan en preventie maatregelingen
kom ik thuis, staat de achterdeur open, en de zon vol op de achterkant van het huis, met alle gordijnen open
![]()
![]()
tis hier 28 graden, dan koelt t binnen niet af he. Mannen
![]()
[emoji33][emoji33] erg! Ik moet die van mij ook echt instructies geven hoor [emoji16] zonnescherm uit, gordijnen dicht. Voor je naar bed gaat de schuifpui op een kiertje op slot doen ( ook fijn dat het kan, koekt het toch van af in huis)
Als ik dat niet doe, denkt die knuppel [emoji173]? er zelf ook niet aan
oja hier overdag ook alles dicht incl de gordijnen en zonnescherm
op de slaapkamer net de binnenkant van t raam beplakt met aluminiumfolie maar ik kom net 1 baantje te kort dus morgen ff nieuwe halen
slaapkamer op t zuiden dus de hele dag zon er in en plat dak erop....pfffff
savonds als t afgekoeld is alles open zetten
op de slaapkamer net de binnenkant van t raam beplakt met aluminiumfolie maar ik kom net 1 baantje te kort dus morgen ff nieuwe halen
slaapkamer op t zuiden dus de hele dag zon er in en plat dak erop....pfffff
savonds als t afgekoeld is alles open zetten
- -Annemarie-
- 5-sterren

Het is hier lekker aan het afkoelen hoor! Heb net de laatste ronde gelopen met een lange broek en fleece aan, en een dunne sjaal om.

Boven (direct onder het dak) is het ook goed te doen.
Op naar morgen!
Boven (direct onder het dak) is het ook goed te doen.
Op naar morgen!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
23.5 gr binnen, ventilator staat aan..
vanmorgen om even 5.00 naar t park,dat was goed te doen maar je voelde het al warm worden eer we terug waren..
lekker rustig aan en genieten van t weer!
vanmorgen om even 5.00 naar t park,dat was goed te doen maar je voelde het al warm worden eer we terug waren..
lekker rustig aan en genieten van t weer!
Hier 21.5 dus dat is heeeeel goed te doen binnen! Van 5.45 tot 6.30 in het bos gelopen, maar dat was eigenlijk al te veel voor Gijs, die is nog behoorlijk aan het hijgen. Nu binnen maar ff de airco aan gezet. Hopen dat ie zo rustig wordt want ik wil eigenlijk nog ff terug naar mijn bed. 
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier 25 graden in huis... Koeler zal het hier helaas niet worden... De hele nacht de ramen beneden open gehad, en ventilator aan, maar helaas... Bovenverdieping is nog een graadje warmer...
Ik ben helemaal niet zo blij met deze warmte... Ik zwel zo vreselijk op nu :s (lang leve zwanger zijn in de zomer....)
Vanmiddag lekker met Evi badderen bij een vriendin van mij, die heeft een grotere tuin met dito bad...
De honden willen niet eens verder dan een p en p rondje, liefst komen ze de tuin niet eens uit...
Sent from my iPad using Tapatalk
Ik ben helemaal niet zo blij met deze warmte... Ik zwel zo vreselijk op nu :s (lang leve zwanger zijn in de zomer....)
Vanmiddag lekker met Evi badderen bij een vriendin van mij, die heeft een grotere tuin met dito bad...
De honden willen niet eens verder dan een p en p rondje, liefst komen ze de tuin niet eens uit...
Sent from my iPad using Tapatalk
Het is hier ( Drenthe) goed te doen, zo rondje bos heerlijk nu daar, dan de nijntjes verzorgen , parasols gister voor ze gehaald , lakens gespannen, koelflessen erin, koele handdoeken,en uiteraard water koel houden lukt prima zo, ik vind het hier lekkerder als in Hoofddorp, grote tuin met gelukkig veel schaduw plekken, binnen zowel boven als beneden heerlijk koel. Ben blij met mijn nieuwe stekkie 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zoë heeft haar ochtendrondje weer gehad en is fijn even de beek in geweest. De rest van de dag maar rustig en binnen houden.
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier zit de grootste ronde er voor vandaag ook op, inclusief de 250m zwemafstand voor Tucker
. Dat houdt in dat ik naast de brede sloot wandel en Tucker rechtlijnig meezwemt. Gek dier.
Onze tuin is omringt door bomen, hier dus lekker koel. Honden doen het rustig aan. De konijnen en kippen hebben de hele dag volop schaduw en gedragen zich niet anders dan anders, wij houden het wel vol zo! Genieten van het weer!
Onze tuin is omringt door bomen, hier dus lekker koel. Honden doen het rustig aan. De konijnen en kippen hebben de hele dag volop schaduw en gedragen zich niet anders dan anders, wij houden het wel vol zo! Genieten van het weer!
Vanmorgen al vroeg de grote strand ronde gedaan, voordat de ergste drukte op gang komt. Net samen met Flow een stuk watermeloen soldaat gemaakt en de rest van de dag hangen we een beetje binnen rond, of buiten in het badje.
Er staat gelukkig wat wind, dat maakt het wel wat aangenamer!
Net een grote ronde gelopen, wilde eigenlijk een uurtje doen aangezien hij pas vanavond weer gaat... Maar dat was echt te warm. Hij liep al hijgend naast me en had duidelijk geen zin meer.
Dus nu lekker binnen met alles dicht.
Dit weekend gaan we naar mn ouders zodat hij daar lekker in de tuin kan met de tuinsproeier aan.
Ben benieuwd hoe warm het nou daadwerkelijk gaat worden zaterdag
Net een grote ronde gelopen, wilde eigenlijk een uurtje doen aangezien hij pas vanavond weer gaat... Maar dat was echt te warm. Hij liep al hijgend naast me en had duidelijk geen zin meer.
Dus nu lekker binnen met alles dicht.
Dit weekend gaan we naar mn ouders zodat hij daar lekker in de tuin kan met de tuinsproeier aan.
Ben benieuwd hoe warm het nou daadwerkelijk gaat worden zaterdag
Het was lekker op de scooter net. Voor de zekerheid de wintervoering eruit gehaald en het was niet koud gelukkig. 
Jaaa brommer was heerlijk met dit weer! Behalve ergens stil moeten staan met een helm op je kop.
Mijn auto is wel slecht getimed. Het knopje van mijn ene elektrische raam is stuk
Mijn auto is wel slecht getimed. Het knopje van mijn ene elektrische raam is stuk