Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Het weer
De zon is weg dus tijd om met Zoë te gaan wandelen. Ik spray wel tegen muggen want een jas aan met nog steeds 31 graden is niet grappig. [emoji16]
en het is al 23 graden ..... op naar de 37

Hier moet het 38 worden...
Nu 22 buiten, dus ik ga ff buiten in de schaduw zitten boekkie lezen, nu kan het nog. En dan lekker vroeg naar de winkel, kunnen we daarna alles hermetisch afsluiten
Nu 22 buiten, dus ik ga ff buiten in de schaduw zitten boekkie lezen, nu kan het nog. En dan lekker vroeg naar de winkel, kunnen we daarna alles hermetisch afsluiten
Dit is ook een manier om te 'waarschuwen' voor hond in auto
http://www.der-postillon.com/2015/07/ad ... -ohne.html
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Pfff, vanmorgen alles open gezet, maar echt afkoelen deed het niet, het waait nauwelijks.. 
In huis is het 25 graden, ik heb me weer buiten geïnstalleerd, hond is al uitgeweest en heeft alweer een badje staan, de eerste snoepjes zijn al gevist

In huis is het 25 graden, ik heb me weer buiten geïnstalleerd, hond is al uitgeweest en heeft alweer een badje staan, de eerste snoepjes zijn al gevist
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
28.5 gr binnen!
Iemand ervaring met de mobile airco vd gamma?
Hier binnen 24 graden en buiten 20 dus de ramen maar even lekker open en lekker briesje :-) Onze nieuwe ramen werken dus echt 
Verwachting staat op 33 voor vandaag.
Verwachting staat op 33 voor vandaag.
Wij hebben het max 23 gehad binnen (gister midden op de dag), nu is het 21,5. Buiten inmiddels warmer, dus alles blijft lekker dicht!
Gisteren rond 23.30 was het wel lekker buiten, 25 graden vind ik wel ok!
Gisteren rond 23.30 was het wel lekker buiten, 25 graden vind ik wel ok!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Pfff, om 7.30 met de honden weg geweest maar eigenlijk was ik te laat.... Het was al 25 graden [emoji17] dus het is een klein half uurtje met zoveel mogelijk schaduw, en in de auto de airco op max. De verwachting voor hier is 37 vandaag..
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Nee helaas niet kun je geen reviews vinden met google?Me and my boys! schreef: 28.5 gr binnen!
We hebben een nieuw record! Warmste nacht ooit!
http://nos.nl/artikel/2044683-vannacht-was-de-warmste-nacht-ooit.html
Meneer heeft deze ochtend de ochtendronde gedaan. Of nou ja, vannacht want die moest om half 6 naar zijn werk. Gijs met zijn koeljas aan, anders was het nog te warm.
Gisterenavond naar het strandje gereden, gezorgd dat alles klaar stond, en eenmaal daar regelrecht naar het water, je zou t bijna hebben horen sissen. Was te druk om ze los te laten, dus zelf ook mee er in. Meest van de tijd gewoon lekker gestaan en naar de mensen en de andere honden gekeken, terwijl de guppen tot hun koppie in het water stonden. Ondanks dat het 30 graden was was dat prima te doen, ook weer terug naar huis.
http://nos.nl/artikel/2044683-vannacht-was-de-warmste-nacht-ooit.html
Meneer heeft deze ochtend de ochtendronde gedaan. Of nou ja, vannacht want die moest om half 6 naar zijn werk. Gijs met zijn koeljas aan, anders was het nog te warm.
Gisterenavond naar het strandje gereden, gezorgd dat alles klaar stond, en eenmaal daar regelrecht naar het water, je zou t bijna hebben horen sissen. Was te druk om ze los te laten, dus zelf ook mee er in. Meest van de tijd gewoon lekker gestaan en naar de mensen en de andere honden gekeken, terwijl de guppen tot hun koppie in het water stonden. Ondanks dat het 30 graden was was dat prima te doen, ook weer terug naar huis.
- Angelique
- 5-sterren

Duits hé, lekker duidelijk.Kaio schreef: Dit is ook een manier om te 'waarschuwen' voor hond in auto
Lange ochtendronde achter de rug, lekker samen gezwommen in zee. Goed afgekoeld, binnen is het nu 22 graden en we maken ons op voor een nieuwe lange hete dag.
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ga zodadelijk de honden ook maar weer binnen halen :s
Pfff binnen is het goed te doen, maar buiten is het al weer lekker bakken in de zon.
Dus Honden in de garage, kolomventilator aan en aftellen naar vanavond!!!!
Vandaag een hele dag en nacht alleen met 3 van de 4 kindjes en 5 honden. ideaal dus voor een luie dag
Al wil ik vanavond nog wel even in de moestuin duiken als de zon weg is
Pfff binnen is het goed te doen, maar buiten is het al weer lekker bakken in de zon.
Dus Honden in de garage, kolomventilator aan en aftellen naar vanavond!!!!
Vandaag een hele dag en nacht alleen met 3 van de 4 kindjes en 5 honden. ideaal dus voor een luie dag
Al wil ik vanavond nog wel even in de moestuin duiken als de zon weg is
- Inge en Bono
- 5-sterren

De wind komt van zee denk ik, er staat een soort van koel briesje. Ik laat de boel nog ff lekker openstaan; het is in huis al 3 graden afgekoeld tov vannacht; nu 26 graden in huis
Pummeke heeft d'r koelhalsband om. De vissen en Joop een fles bevroren water in de kom en voor de ventilator staat ook een fles
Pummeke heeft d'r koelhalsband om. De vissen en Joop een fles bevroren water in de kom en voor de ventilator staat ook een fles