Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

Summerditches
5-sterren
5-sterren

Bericht door Summerditches »

Me and my boys! schreef: het is heerlijk!!
ik geniet!
mag van mij tot eind sept zo blijven... eindelijk zomer!
Ja jij kan dan wel genieten..maar die ene f..king goudvis kost mij 3 pompen en een belletjes apparaat met dit weer hahahahahahaaa...hij is dolgelukkig tussen onze mooie lelies..en ik ook..

Verder heerlijk weer ..ramen zemen gaat vast prima..ik vond strijken wat ik al heulllllllllllllll lang uitgesteld had echt een stuk minder..maar wel te doen omdat je toch lekker buiten ben..o..maar dat is natuurlijk ook weer huishoudelijk..

Ik geniet er echt wel van..vind t wel mega zielig voor de hondjes..hebben gisteren noodgedwongen tot middernacht buiten gezeten omdat de teef het echt niet trok..inclusief tuinslang zwembad en heel veel natte handdoeken..had zich heel erg druk gemaakt om iets....en kwam toen totaal niet meer in de "normal mode"..

verder heerlijk..
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Vanmorgen om 6.30 uur honden uitgelaten, toen was het al warm. Nu 24,5 in huis. Vanmorgen om 8 uur was het al 27 graden hier.
Luchten ging gisteravond niet, er stond geen wind en het was buiten veel warmer dan binnen. Hopelijk krijgen we een regenbui vanavond.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

En inmiddels zijn de ramen weer dicht aangezien het buiten nu warmer is dan binnen (buiten 25, binnen 24)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Net terug met Zoë. Me een beetje verslapen vanmorgen. [emoji15] Eerst in de schaduw langs het kanaal gewandeld zonder dazen en daarna nog naar de diepe beek gereden voor wat snorkelen.
Ze vond het zalig.

Afbeelding

Afbeelding
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

ze moeten wel ff plassen, zie er best ff tegenop...
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Daar staan ze hier ook niet eens meer voor op, dat stellen ze zo lang mogelijk uit.
Ik heb nu gewoon de gehele dag 3 'berenvellen' liggen. Saai hoor, zo zonder honden  :-\
Zelf heb ik niet zo een last van het weer, maar manlief wel... zucht steun...-net als de beren eigenlijk- maar omwille van al mijn lieverds mag het wel snel naar een graadje of 25 overdag zakken, nog steeds zomer maar dan voor hun te doen  ;)
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

Vanmorgen was het 22,5 graden in huis en nu met de koeler aan 21 graden.
Het zal vandaag wel oplopen want in het kaartje van RTL teletekst stond 40 graden voor het noorden  :o :o :o :o
Honden gaan alleen uit voor een plasje en liggen binnen heerlijk in hun biabed met schaap of op de plavuizen.

Van mij mag het weer winter worden  :-X
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Kan voorlopig geen kant op, de brug voor ons huis gaat niet meer dicht door de warmte en aangezien we landskant wonen zitten we nu echt op een eilandje :biggrin2:.
Gelukkig mag ik met de hondjes door de tuin van de buurman naar de velden die achter ons huis liggen.
Maar de auto mag voorlopig blijven staan. Ook niet erg eigenlijk.
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Nou, als het windje wat er nu staat se hele dag zo blijft is het hier in het zonnige zuiden prima uit te houden. Vannacht heerlijk buiten geslapen.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Het is hier om te stikken, warm leuk maar graadje of 25 is genoeg.... Binnen is het 25 graden en ik heb alles potdicht gegooid. Buiten geen idee, durf niet te kijken want ik moet over een uurtje op de fiets naar de paradontoloog [emoji17]
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Net via buienalarm gekeken en die zegt dat het nu 29 graden is buiten (en hier is in het noorden in Groningen stad)
Ik zit inmiddels op mijn werk waar de temperatuur erg aangenaam is :)
Zie op het kaartje boven dit topic wel steeds verontrustend rode buien die allemaal voor Nederland af lijken te buigen.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

fransbulletje schreef:

Van mij mag het weer winter worden  :-X
Ja ik vind mijn onderschrift ineens weer toepasselijk  :biggrin2:
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Buiten 32.C, binnen 27. Mayla lijkt er weinig last van te hebben, ik vind het gewoon stom. Veel te warm. En die buien die vanavond zouden komen, komen volgens de buienradar niet.
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Nynke schreef: Buiten 32.C, binnen 27. Mayla lijkt er weinig last van te hebben, ik vind het gewoon stom. Veel te warm. En die buien die vanavond zouden komen, komen volgens de buienradar niet.
Neeeee.... zat ook net te kijken, die zijn opgelost ofzo  :(
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ik had dienst dus geen vroege ochtendronde met de soos gedaan
Om 8.30 uur thuis en  nog even naar het park geweest , daar is dan nog voldoende schaduw
En net nog even overgestoken naar het grote veld , lekker even onder de bomen
Jammie gezocht en nu ligt het voor del
Ze hebben verder geen last van de warmte
En wat mij betreft mag het ijspegels gaan regenen
Ik gruwel van dit weer

Plaats reactie