Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Hier op dit moment 34 graden. Doggies laten plassen om 11.30 en toen weer naar binnen. Ik ga ze toch de koeljas aan trekken met wandelen.
Chendo past die van Fjurdy, Balou krijgt ff een nat wit T-shirt aan en daar is als het goed is de koeljas morgen van binnen.
Chendo past die van Fjurdy, Balou krijgt ff een nat wit T-shirt aan en daar is als het goed is de koeljas morgen van binnen.
- Angelique
- 5-sterren

Stevig badje*Lia* schreef:
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Angelique schreef: Stevig badje![]()
Ja, zeker wel. Hij gaat flink tekeer
Ik wist niet dat Duitsers ook humor hadden en dan al helemaal met een sarcastische ondertoon. :shocked:Kaio schreef: Dit is ook een manier om te 'waarschuwen' voor hond in auto
http://www.der-postillon.com/2015/07/ad ... -ohne.html
- Angelique
- 5-sterren

Hier klagende kippen, al vanaf 9 uur vanmorgen. De een na de ander meh meh meh, gelukkig zijn het er maar 16 ofzo, dus valt er nooit een stilte. 
Klagende kippen? Ik ben benieuwd hoe die klinken! 
Hier zijn ze onder de aalbesstruik vertrokken (en doen zich ook tegoed aan de aalbessen, waar Leo dan weer van baalt
).
Hier zijn ze onder de aalbesstruik vertrokken (en doen zich ook tegoed aan de aalbessen, waar Leo dan weer van baalt
Ooh die moet ik ook hebben dan !Angelique schreef: Stevig badje![]()
Toktoktok maar dan klagerid uitgesprokenLizzy schreef: Klagende kippen? Ik ben benieuwd hoe die klinken!
Hier zijn ze onder de aalbesstruik vertrokken (en doen zich ook tegoed aan de aalbessen, waar Leo dan weer van baalt).
Mini's 3-tal schreef: Ik wist niet dat Duitsers ook humor hadden en dan al helemaal met een sarcastische ondertoon. :shocked:
Ahhh das lekker*Lia* schreef:
pffff, gesmolten hersens...... gelukkig is t al bijna 3uur morgenochtend dan beloven ze een heerlijk koele 19graden!
ik keutel rond: rondje op de fiets in alle vroegte, huishouden doe ik zelden dus nu ook niet, boekje, tukje, babbeltje 't is eigenlijk een soort campinggevoel maar dan thuis
Kat 1 ligt lekker opgerold in een mandje en vindt allemaal erg ok, kat 2 doet flat-cat improvisaties, ziet behoorlijk af wil geeneens op schoot liggen
Eten vinden ze dan allebei nog steeds wel heel belangrijk
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
vind t nu best wel te doen, oke nog wel warm zeker binnen...
maar met een waterig of geen zonnetje en lekker wat wind is dit toch wel beter..
maar met een waterig of geen zonnetje en lekker wat wind is dit toch wel beter..
Klagende kippen? Hier is 't Chabomeisje gelijk vanuit haar nachthok de weelderig begroeide leegstaande volière in vertrokken en ik zag haar er net pas weer uitkomen, wijs meisje!Angelique schreef: Hier klagende kippen, al vanaf 9 uur vanmorgen. De een na de ander meh meh meh, gelukkig zijn het er maar 16 ofzo, dus valt er nooit een stilte.![]()
Het begint hier nu wat te waaien en gelijk is het wat plezieriger buiten. Luna ligt al zowat de hele dag bij haar privé ventilator, daar heb ik geen kind aan.
Ik heb over het konijnenhok maar even een wand van een partytent getrokken en vastgemaakt. Ondanks de parasol die er al stond was het in mijn achtertuintje/kippen/konijnenren toch 43 graden. Iets te veel van het goede. De nijnen hebben 2 11/2 literflessen bevroren water in de ren maar echt gebruik maken daarvan doen ze niet. Soms liggen ze er even tegenaan maar heel veel zie ik ze dat niet doen.
Terwijl ik dit typ begint het wat te betrekken,....
Hier staat er een wind vanuit zee. Heerlijk. Het is afgekoeld naar zeer acceptabele temperaturen, zo rond de 23 graden en dus staat alles tegen elkaar open. Lekker flink afkoelen, zodat we er morgen weer tegen kunnen.
Geeft de thermometer hier toch 40,4 aan.....
+1Els&Flow schreef: Hier staat er een wind vanuit zee. Heerlijk. Het is afgekoeld naar zeer acceptabele temperaturen, zo rond de 23 graden en dus staat alles tegen elkaar open. Lekker flink afkoelen, zodat we er morgen weer tegen kunnen.
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Hier puffen we vrolijk verder. Er staat een vies lauw warm briesje wind. Binnen is het meer dan 10 graden koeler dan buiten.