Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Heb me net door de laatste 15 blz geworsteld en flink wat inspiratie opgedaan, thx daarvoor 
-
annielaumen
- 5-sterren

Gisteravond biefstuk met champignons erwten en worteltjes.
Vanavond kabeljauw uit de oven.
Vanavond kabeljauw uit de oven.
Waterkerssoep met kaas/tomaattosti's.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Jaaa eindelijk BBQ! Het begon met nog 4 andere buren, allen single, manlief moest ook werken dus met ons 5 een BBQ, maandag bedacht, groepsapp aangemaakt is zo lastig BBQ in je eentje, maar inmiddels is het ontaard in een buurt BBQ van 10 huizen (van de 14 in onze straat) [emoji16] inclusief manlief die zijn dienst voor het gemak maar geruild heeft, dus BBQ voor 16 volwassenen en 9 kinderen aub. [emoji33]
Groentesoepje en een bloemkoolsalade. Koud. 
-
fransbulletje
Salade van Farro ( spelt) met broccoli, gegrilde kipfilet, komkommer, ananas en sausje van griekse yoghurt met kerrie, drupje honing , peper en zout.
Afbakbroodjes met kaas. 
#gevarieerd
#gevarieerd
Ik denk dat het hier toch maar weer een pizza wordt 
Deze keer salami #ookgevarieerd
Deze keer salami #ookgevarieerd
- Angelique
- 5-sterren

Hier is het een pizza geworden. Met spinazie, zalm, courgette tomaat en feta. #ookbestgevarieerd.
Mezelf toch maar een schop onder het hol gegeven en gaan koken. Het wordt aangeklede witlofslaai met aardappelpuree en een worstje. Voor Vera broccoli erbij.
Morgen hetzelfde weer.
Morgen hetzelfde weer.
Gister:

Vanavond weet ik nog niet. Als mijn vader vandaag thuis komt zal die wel iets van bbq willen om bij te komen van het ziekenhuiseten.

Vanavond weet ik nog niet. Als mijn vader vandaag thuis komt zal die wel iets van bbq willen om bij te komen van het ziekenhuiseten.
Wat ik eet vandaag? weinig... en gister ook 
Deze warmte is niet goed voor mijn eetlust en ook mijn gestel werkt minder...
Tot nu toe alleen yoghurt met muesli, bananen en een handje nootjes. Misschien vandaag nog iets groens erbij
Deze warmte is niet goed voor mijn eetlust en ook mijn gestel werkt minder...
Tot nu toe alleen yoghurt met muesli, bananen en een handje nootjes. Misschien vandaag nog iets groens erbij
Niet eten met de warmte is niet goed hoor! Mensen adviseren vaak om vooral veel te drinken, maar blijven eten is net zo belangrijk. Het kost je lichaam veel energie om koel te blijven, dat moet ook aangevuld worden.
-
fransbulletje
Salade van spelt volkorenpasta met snijbiet, ham, komkommer, groene pesto, zongedroogde tomaatjes in olie en mozzarella.
-
judith1967
- 5-sterren

Lasagnette