Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Is ineens beginnen te waaien hier, van 41 naar maar 33 in een half uur, scheelt toch bijna 10 graden 8) 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik heb de laatste blz. nog niet gelezen, maar toen ik net thuis kwam was het 45 gr. op het terras. 
Binnen is het 26.
Op het werk was het ook niet te harden. Lekker met boeken sjouwen.
Ik heb de kleren die ik vandaag droeg meteen in de wasmachine gekiept. Hang ik zo op, zijn ze over een uurtje wel droog.
Binnen is het 26.
Op het werk was het ook niet te harden. Lekker met boeken sjouwen.
Ik heb de kleren die ik vandaag droeg meteen in de wasmachine gekiept. Hang ik zo op, zijn ze over een uurtje wel droog.
- Angelique
- 5-sterren

En ineens is daar wind...pffff, waren we net even aan toe 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik heb gewoon koude voeten van die verkoelende bries, ik ga het raam maar dichtdoen, anders moet de verwarming nog aanEls&Flow schreef: Hier staat er een wind vanuit zee. Heerlijk. Het is afgekoeld naar zeer acceptabele temperaturen, zo rond de 23 graden en dus staat alles tegen elkaar open. Lekker flink afkoelen, zodat we er morgen weer tegen kunnen.
Hier nog altijd 34 graden. De katten lijken er minder last van te hebben dan wij, voelen niet eens licht warm aan, geen warme pootjes, eten gewoon normaal. Wij krijgen geen hap weg en lopen de hele dag te puffen en te steunen als we op moeten staan.
Dat wordt weer een korte zwoele nacht..
- -Annemarie-
- 5-sterren

Jaaaa, lekker he! Heb gelijk alles tegen elkaar open gezet. En het rommelt.Angelique schreef: En ineens is daar wind...pffff, waren we net even aan toe![]()
Hier zijn maar vier druppels gevallen 
- Angelique
- 5-sterren

Het was ook meteen veel wind-Annemarie- schreef: Jaaaa, lekker he! Heb gelijk alles tegen elkaar open gezet. En het rommelt.![]()
Maar de honden liggen even heerlijk wind te vangen.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Oeps! Hier hing alleen de tarp nog boven het terras en die was flink aan het klapperen.Angelique schreef: Het was ook meteen veel windmaar vlot de partytent ingeklapt, want die stond al op scherp. Tevens moeten concluderen dat ik mijn tomatenkasje toch echt iets vaster moet zetten, die steeg al op bij de eerste windvlaag
![]()
![]()
Inmiddels schijnt de zon weer en is de wind weg.
Zo gek! Hier is het 27 graden en we hadden net een hagelbui!
Ik was met zoontje en moeder naar het strand gegaan. Had spijt dat ik de honden niet mee had genomen! Wij hebben het gewoon fris gehad! Wat een verschil!
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Hier heeft het net ff flink gedonderd, geregend en de hagel kwam recht naar beneden en is het ruim 10 graden koeler. Dus maar ff alles open gezet. Hadden we net een airco besteld [emoji5] [emoji23]
- Charlie Angel
- Moderator
Heb nu beeld van een wegvliegend kasje met Lique er aan vast.Angelique schreef: Het was ook meteen veel windmaar vlot de partytent ingeklapt, want die stond al op scherp. Tevens moeten concluderen dat ik mijn tomatenkasje toch echt iets vaster moet zetten, die steeg al op bij de eerste windvlaag
![]()
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Nee, een Kat, die dacht, laat ik eens ene tentje gaan vangenMaxi's 3-tal schreef: Heb nu beeld van een wegvliegend kasje met Lique er aan vast.![]()