Lekker. We hebben even voorgeproefd. Mondgevoel is ook prettig met de geraspte kokos. Had voor mij iets meer vanille ingemogen, maar het is niet storend te weinig.Irish schreef: Ben benieuwd hoe die smaakt! Doe je verslag?![]()
Het populairste ijsje op BP
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het populairste ijsje op BP
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat wordt van het weekend toch weer ijs eten ben ik bang... wat vervelend..koekje schreef: Lekker. We hebben even voorgeproefd. Mondgevoel is ook prettig met de geraspte kokos. Had voor mij iets meer vanille ingemogen, maar het is niet storend te weinig.
BP's schuld
[quote="chery"]
Ik hou niet zo van ijs, heel af en toe een softijsje en die ijslollys in zo'n plasticje die je thuis nog in moet vriezen. Verder kan het me allemaal gestolen worden
Ik hou niet zo van ijs, heel af en toe een softijsje en die ijslollys in zo'n plasticje die je thuis nog in moet vriezen. Verder kan het me allemaal gestolen worden
Me and my boys! schreef: jaaaah lekker maar wat een rijen altijd he!
ken je rozenboom, stukkie verder maare.....mmmmmmmmmm!!!
Ijsssss nomnom
En ja Rozenboom vind ik idd heeeeel lekker, bakje met 3 verschillende smaken ijs, warme caramel saus en slagroom
Ko heeft ook heerlijk ijs, grote schep in een hoorntje, niet de beker met vieze vruchtjes.
Goed alternatief is de ijstijd in Putten.
Maar voor hier aan de kust zijn wij gek van Luciano(wassenaar), oehhhh heerlijk, staat vaak een rij, maar zo de moeite waard.
Clevers moet je echt naar toe als je in limboland bent, terras aan het water, grote bord met ijs.
Genieten!
En nee niet alleen met het warme weer, winterdag doe je ons er ook een groot plezier mee alleen zo jammer dat de meeste(allemaal) sluiten.
Solero!
Alle magnums en om de 'schade' te beperken, koop ik altijd Mini's 
- Charlie Angel
- Moderator
Zijn er meer dan 1 mini?Borke schreef: Alle magnums en om de 'schade' te beperken, koop ik altijd Mini's![]()
Nou komt de aap voortijdig uit de mouw: jij trouwt straks met Mini Magnum!Maxi's 3-tal schreef: Zijn er meer dan 1 mini?![]()
![]()
De Ijstijd in Garderen heeft heeeerlijk ijs!! Daar ga ik zelfs ijs eten als het geen ijsweer is.
Thuis heb ik heel soms wel eens wat, altijd schepijs en altijd chocoladeachtig ijs. Ben en Jerry New York super fudge chunk vind ik erg lekker maar heeft de AH hier niet meer.
Thuis heb ik heel soms wel eens wat, altijd schepijs en altijd chocoladeachtig ijs. Ben en Jerry New York super fudge chunk vind ik erg lekker maar heeft de AH hier niet meer.
Als het even kan dan een lekkere ijscoupe bij Clevers 
Of in buggenum bij een zuivelboerderij, daar maken ze ook heerlijk ijs, pistache met stukjes noot of echte stracciatella waar je af en toe zo'n groot stuk chocolade in vind
Ook ben ik fan van de boomsstammetjes, maar dit vind ik lekkerder in de winter na een uitgebreid avondmaal op feestdagen enzo, en dan het liefste de viennetta.
Of in buggenum bij een zuivelboerderij, daar maken ze ook heerlijk ijs, pistache met stukjes noot of echte stracciatella waar je af en toe zo'n groot stuk chocolade in vind
Ook ben ik fan van de boomsstammetjes, maar dit vind ik lekkerder in de winter na een uitgebreid avondmaal op feestdagen enzo, en dan het liefste de viennetta.
Voor de bulkinname Chantilly's van de Appie in maxidozen en voor het echt lekkere gaan we bij gelegenheid als vanouds naar Van der Poel.
Zie en huiver:Maxi's 3-tal schreef: Zijn er meer dan 1 mini?![]()
![]()
http://www.ah.nl/zoeken?rq=magnum+mini
Ik krijg er keuzestress van
Ik ben een die wakker gemaakt kan worden voor ijs maar dan liever gene water ijs. En op Italiaans ijs na mijn favoriet is Swirl zelf samenstellen softijs beker met vers fruit nootjes chocola etc maar net waar je zin in hebt. Echt zo lekker een vriendin die totaal geen ijs liefhebber is was verkocht na paar hapjes van mijn swirl. En ik moet dus als ik bv in Utrecht ben ( stad of station) of in eigen binnenstad (Harderwijk) een swirl. nadeel zijn altijd die lange rijen voor die zaken.
Nou, mn bakje ijs is al voor de helft leeg. Ik had er zelfs net even een brain freeze van!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Er is nog hoop voor je!Maxi's 3-tal schreef: Zijn er meer dan 1 mini?![]()
![]()