Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Het weer
Hier binnen ook 26 graden en erg klef. Ik denk dat ik het hondenluik maar open laat vannacht dan kan het beestenspul buiten gaan liggen. Denk dat dat prettiger voor ze is. Mocht Zoë idioot gaan staan blaffen vannacht kan ze altijd weer terug naar binnen natuurlijk.
- - Judith -
- 5-sterren

Nadat het vanmiddag 37 graden in de schaduw was
, is het nu net begonnen met heel hard waaien en flitsen. Heb nu alles maar tegen elkaar opengezet in de hoop dat het iets doet qua afkoeling
. Mijn zelfgebouwde airco werkt nog steeds, alleen ontdooien de flessen water sneller dan dat ik ze bevroren krijg ???
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik heb jouw airco idee overgenomen
maar idd; er is zowat niet tegenaan te vriezen.
En pens ipv plastic flessen met water leek me geen goed idee
En pens ipv plastic flessen met water leek me geen goed idee
- - Judith -
- 5-sterren

Ehm, neeInge en Bono schreef: Ik heb jouw airco idee overgenomenmaar idd; er is zowat niet tegenaan te vriezen.
En pens ipv plastic flessen met water leek me geen goed idee![]()
Net als een verzopen kat thuisgekomen, het regende als een malle. Scootertje hoestte en proestte, maar ik ben heelhuids thuis. Daar had ik toen ik opstapte niet zo vreselijk veel vertrouwen met takken over de weg, onweer dat het een lieve lust was en bijna niks zien omdat m'n vizier steeds besloeg, behalve als ik m op een kiertje open zette.
-
lianneke
- 5-sterren

Ik vind jou dapper hoorMini's 3-tal schreef: Net als een verzopen kat thuisgekomen, het regende als een malle. Scootertje hoestte en proestte, maar ik ben heelhuids thuis. Daar had ik toen ik opstapte niet zo vreselijk veel vertrouwen met takken over de weg, onweer dat het een lieve lust was en bijna niks zien omdat m'n vizier steeds besloeg, behalve als ik m op een kiertje open zette.
-
lianneke
- 5-sterren

Noodweer, onweer en regen, diverse boerderijen in de fik.
Ben maar op de bank gaan liggen, ben niet zo,n held.
Lees net dat een deel van de kalveren het niet gered hebben, wat een drama weer
Lees net dat een deel van de kalveren het niet gered hebben, wat een drama weer
Laatst gewijzigd door lianneke op vr 03 jul 2015, 01:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is idd heel heftig. Ik ben ook maar uit bed gekomen. Weinig regen, maar een en al donder en bliksem. Een van de honden is behoorlijk van slag. De rest slaapt gelukkig rustig door. Ik heb nog geen brandweer gezien of gehoord. Hopelijk hier in de omgeving geen inslagen.lianneke schreef: Noodweer, onweer en regen, diverse boerderijen in de fik.
Lees net dat een deel van de kalveren het niet gered hebben, wat een drama weer![]()
-
lianneke
- 5-sterren

De dichtsbijzijnde voor jou is Wagenborgen.Lida. S schreef: Het is idd heel heftig. Ik ben ook maar uit bed gekomen. Weinig regen, maar een en al donder en bliksem. Een van de honden is behoorlijk van slag. De rest slaapt gelukkig rustig door. Ik heb nog geen brandweer gezien of gehoord. Hopelijk hier in de omgeving geen inslagen.
In Marum is een koeienstal in lichterlaaien. Zo triest voor die mensen en beesten.
Lida. S schreef: Het is idd heel heftig. Ik ben ook maar uit bed gekomen. Weinig regen, maar een en al donder en bliksem. Een van de honden is behoorlijk van slag. De rest slaapt gelukkig rustig door. Ik heb nog geen brandweer gezien of gehoord. Hopelijk hier in de omgeving geen inslagen.
Jeetje , het spookt dus lekker
Het is hier voorbij , flink wat regen onweer en bliksem gehad . Maar nu al uren droog
Hier niks van dat alles, behalve lekker wat wind. Ook niet erg want een bange Maci kon ik echt niet gebruiken met die temperaturen, hijgt sowieso al flink, en dan nog zulke angst erbij, gelukkig niet!
Vanochten half 5 opgestaan, de jongens hebben hierlijk ff gezwommen, dummies ophalen, die dankbare oogjes dan
Nu is het maar 21 graden, vandaag wordt het minder erg als gister als het goed is, wel hebben we gister een groter zwembad gekocht, kijken van wie die wordt van ons of de honden ?
Vanochten half 5 opgestaan, de jongens hebben hierlijk ff gezwommen, dummies ophalen, die dankbare oogjes dan
Nu is het maar 21 graden, vandaag wordt het minder erg als gister als het goed is, wel hebben we gister een groter zwembad gekocht, kijken van wie die wordt van ons of de honden ?
Gisteren lekker op het terras gezeten. Pas laat gaan slapen. Vanmorgen om 5.30 wakker omdat Gijs heel erg aan het hijgen was buiten, en ik hoorde dat meneer gewoon naar zijn werk wilde gaan. Dus er maar uit gekomen. Alles open gehad, en ondanks dat het maar 16 graden zou zijn koelde hij niet af. Nu alles dicht bij de airco aan, en hij lijkt wat rustiger te worden eindelijk.
Pfff wat een gedoe. Misschien de hogere luchtvochtigheid?
Pfff wat een gedoe. Misschien de hogere luchtvochtigheid?
Geen idee, wel merk ik dat de luchtvochtigheid smorgens het hoogst is afgelopen dagen, nu is ie hier bijv ook 74.
Dus dat kan. En misschien ook ff druk gemaakt omdat de baas wakker is?
Ik merk hier dat ze het na het eten moeilijker hebben, met name Kaio. Kost blijkbaar ook teveel energie...
Dus dat kan. En misschien ook ff druk gemaakt omdat de baas wakker is?
Ik merk hier dat ze het na het eten moeilijker hebben, met name Kaio. Kost blijkbaar ook teveel energie...
Vanmorgen was het hier buiten 96%. Binnen is het droger door de airco.
Hij ligt nog steeds niet te slapen. Wel rustiger, af en toe wat gehijg tussendoor. Hoop wel dat hij zo wat rustiger wordt want ik moet straks met mijn auto naar de garage.
Hij ligt nog steeds niet te slapen. Wel rustiger, af en toe wat gehijg tussendoor. Hoop wel dat hij zo wat rustiger wordt want ik moet straks met mijn auto naar de garage.
Het was hier vannacht best koel . Ik heb erg slecht geslapen , opvliegers
Weken geen last gehad .....
Dus uiteindelijk maar uit bed en alles weer even open gezet en lekker in de tuin gezeten
Soos lag gewoon door te maffen , ze merkten niet eens dat ik eruit was
De grote ronde zit er alweer op . Amber ligt op de plee vloer te pitten en smurf onder de trap in de gang
Dus uiteindelijk maar uit bed en alles weer even open gezet en lekker in de tuin gezeten
Soos lag gewoon door te maffen , ze merkten niet eens dat ik eruit was
De grote ronde zit er alweer op . Amber ligt op de plee vloer te pitten en smurf onder de trap in de gang