Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

kiara schreef: En wat moet ik mij daarbij voorstellen de zelf gebouwde airco ? Heb je foto?
Zou het ook goed kunnen gebruiken
Afbeelding
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

- Judith - schreef: Afbeelding
Ik vroeg me eerder af waarom die fles op een ahnddoek staat. Ondertussen weet ik waarom  :biggrin2:
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Angelique schreef: Ik vroeg me eerder af waarom die fles op een ahnddoek staat. Ondertussen weet ik waarom  :biggrin2:
Whahaha, serieus ja? Dat leek mij toch vrij duidelijk eigenlijk :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

Gisteren had Maastricht warmterecord, nou had voor mij niet gehoeven! Nul regen of zo hier geweest.
Vandaag was het om 9.00 uur alweer 26 graden.  :-\

1 groot voordeel. Gisteren ben ik mijn oude trouwe mobiele airco gaan terughalen aangezien hij ongebruikt stond te staan bij degene aan wie ik hem had uitgeleend. Heeeeeeeeeerlijk geslapen! Omdat de slaapkamer goed koel was dacht ik joh zet de deur naar de gang en de andere slaapkamer ook open. Wonderbaarlijk genoeg is overal nu de temperatuur gedaald. Wow, want mbt capaciteit kan hij dat niet aan.
Boris is mij voor het eerst ontrouw, hij ligt niet naast mij maar naast de airco.  :D :-*
Vanochtend om half zes wezen 'wandelen' en soppen (zwemmen, maar na 2 x 1 minuutje is Boris daar klaar mee. Vrees dat meer hij niet meer kan ziet er erg inspannend uit  :'(). De terugweg was Boris opeens heeeeerlijk fris/fit/fruitig. Heb hem bij thuiskomst ook alleen maar gedroogd en niet met de waterblazer gedaan (was het ook nog te vroeg voor ivm de buren). Hij is goed gedroogd en werd er niet warmer van. Morgen gaan we als die 40 graden gaat komen al heeeeeeeel vroeg naar pa, die heeft een hele heuse echte airco en daar is het dus gewoon 21 graden. Hoop alleen niet dat Jones dan met hondje van pa gaat lopen klieren. Hoewel dan gooien we die in de tuin, zijn ze zo weer binnen en weer een paar uur rustig.  :P :biggrin2:
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Hier heeft het vannacht flink geplensd en geonweerd.
De regentonnen zitten alle 2 weer vol en ook een grote prullebak dus voor vandaag weer water voor de plantjes gratis.
Het was redelijk afgekoeld maar nu is het weer bloedheet buiten. Ik heb 12 anderhalf literflessen water in de vriezer dus die gaan vanmiddag weer in de konijnen/caviahokken en voor de ventilatoren. Onze buitenleefkater Theo komt naar binnen en er gaat een hek dwars door de woonkamer zodat Theo Luna niet aan kan vliegen. Het moet maar zo een paar dagen. :biggrin2:
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

- Judith - schreef: Afbeelding
Zo ja heel simpel bedankt
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Aangezien ik me compleet rot voelde vanochtend door de warmte heb ik ook maar besloten manliefs voorbeeld te volgen, ik ga vannacht ook maar in de kelder slapen  ;)
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

Angelique schreef: Ik vroeg me eerder af waarom die fles op een ahnddoek staat. Ondertussen weet ik waarom  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Kaio schreef: Aangezien ik me compleet rot voelde vanochtend door de warmte heb ik ook maar besloten manliefs voorbeeld te volgen, ik ga vannacht ook maar in de kelder slapen  ;)
Wauw zo erg dan bij jou  :o
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

kiara schreef: Wauw zo erg dan bij jou  :o
Jup, maar bij de kelder moet je je zowat een woonverdieping voor de geest halen  ;)

Nou serieus je dacht toch niet dat ik ga wachten tot ie vol is ?
Afbeelding
Afbeelding
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

Mag ik even klagen... Vandaag 7 uren gewerkt in een ruimte waar het 28,5 graden was... Kom thuis, 29,5 gradn op de teller en op de bovenverdieping zelfs 33 :s

Sent from my iPad using Tapatalk
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Heeeerlijk in de tuin nu. Koel briesje, niks mis mee.
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

Briesje heb ik hier buiten ook... Maar het is nog steeds te warm voor mij :s en ik denk zo maar dat het niet beter gaat worden voor mij[emoji14]

Lil

Bericht door Lil »

wenche schreef: Mag ik even klagen... Vandaag 7 uren gewerkt in een ruimte waar het 28,5 graden was... Kom thuis, 29,5 gradn op de teller en op de bovenverdieping zelfs 33 :s

Ieeee. Ik had 43 graden op kantoor. Heb 3 dossiers gegerepen en ben naar huis gereden. Gelukkig koel huis (en airco'tje op slaapkamer gezet).
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Kaio schreef: Aangezien ik me compleet rot voelde vanochtend door de warmte heb ik ook maar besloten manliefs voorbeeld te volgen, ik ga vannacht ook maar in de kelder slapen  ;)
Ik slaap buiten.Heeeeeerlijk!

Plaats reactie