Altijd lekker, zo'n prutje/dressing die je ff hakselt in de keukenmachien en waar kappertjes in gaan en zo
Voor morgen denk ik ook een pastasalade, heb nog Chinese kool liggen....tomtiedom...receppie zoeken
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Afijn: 3 keer is scheepsrecht- pien - schreef: Eerst wilde ik iets Indiaas maken met bloemkool...maar het wordt een pastasalade met salsa verde en misschien ham.
Altijd lekker, zo'n prutje/dressing die je ff hakselt in de keukenmachien en waar kappertjes in gaan en zo![]()
Voor morgen denk ik ook een pastasalade, heb nog Chinese kool liggen....tomtiedom...receppie zoeken![]()

-Annemarie- schreef: Meneer had een heerlijke gado gado klaargemaakt. En sate van de bbq. Fijn als je zo aan kunt schuiven.
Of zoals -pien- het heel terecht zegt: altijd fijn, zo'n man die weet waar je blij van wordt. 8)![]()
je kent het verhaal van de UT student met scheurbuik? Die at alleen maar afbakpizza's en zo met kaas...-Saskia- schreef: Afbakbroodjes met kaas.
#gevarieerd
Er stond bij van wel!El_Kato schreef: De eimuffins van Lizzy, van een paar pagina's terug, zou je die kunnen invriezen? Dat kan natuurlijk altijd maar zijn ze nog lekker dan![]()
Ik vul mijn gevarieerd dinerpatroon aan met fruit en vitaminepillen. #scheurbuikpreventieK&D schreef: je kent het verhaal van de UT student met scheurbuik? Die at alleen maar afbakpizza's en zo met kaas...
Z'n tanden gingen wat losjes zitten...![]()